ROMANIAN TERAPY


TERAPIE ROMANEASCA

„Psihologul Lucian Dragoi iti recomanda o metoda eficienta de relaxare ori de cate ori simti nevoia sa te deconectezi de grijile cotidiene.Lasa-te „furat” de frumusetea peisajelor mioritice si impartaseste si altora aceasta experienta!Cand simti ca stresul te copleseste,aseaza-te comod,priveste,asculta si lasa-te cuprins de PACE…Trimite acest mesaj tuturor celor care au nevoie de cateva momente de liniste!”

„This masterpiece was written and performed by Ciprian Porumbescu, a Romanian „legend” and we’re totally growing in proud because of it!”

12 comentarii

  1. camelia said,

    Septembrie 10, 2011 la 19:54

    Înseamnă că sfatul acesta funcţionează în ceea ce îl priveşte…personal, am alte practici…ce ţin de alte sfere.
    Când mă aflu la malul mării într-un amurg, pe o plajă prea puţin călcată de paşi, pentru că acele locuri le caut în evadările mele, simt că toate valurile îmi poartă gândurile. Sunt clipele în care eu sunt cu însămi şi cu toate sufletele din mine, ale tuturor urmelor, dimpreună cu atât de multe nespusuri…atât de multe şi atât de îngrămădite…
    Privind un râu îmi aduc aminte ceea ce ştiu; că totul curge…panta rhei…unui vuiet de cascadă îi arunc să îmi prăvălească, precum într-un hău, toate neliniştile mele…auzului ierbii crescând mă dau atunci când i se întâmplă încolţirea…
    Când simţi durerea din tine că te strânge aidoma unor chingi, du-te într-o pădure şi strig-o…url-o, mai degrabă…asta m-a învăţat un instructor de arte marţiale…

    • yousef59 said,

      Septembrie 10, 2011 la 20:23

      …nu am marea aproape si nici raul…ma mai duc in padurea de langa mine dar e si ea foarte uscata in aceasta perioada…si nici arte martiale nu am facut …de multe ori insa, cand am fost trista ,am ascultat muzica si mi-a facut bine…poate unde mi-e dor atat de mult de acele locuri …nu stiu sigur dar imi face bine…stii,eu cu lucrurile mai simple si mai la indemana mea.

      • camelia said,

        Septembrie 10, 2011 la 20:31

        Am uitat să îţi spun esenţialul…îmi place să trăiesc aşa…conectată. Ceea ce ţi-am istorit sunt întâmplări pe care mi le provoc, atunci când vreau să ies dintr-un joc prea aprig..al meu cu mine însămi…iar asta este destul de rar.

      • yousef59 said,

        Septembrie 10, 2011 la 20:36

        …eu evit pentru ca nu mai am acea putere…forta s-a diminuat cu timpul…intr-un fel menajez ce a mai „ramas”🙂

  2. ovi said,

    Septembrie 10, 2011 la 23:57

    romania este o tara foarte frumoasa… si bogata… pacat ca este rau organizata…
    terapia asta este buna oricand…
    merg destul de des sa ma plimb in parc… este foarte aproape de mine…la 3 minute de mers pe jos… dar… plimbarile imi sunt fara fond de balada porumbesciana… noatele, insa de multe ori imi rasuna in aminitri… si este atat de frumos…

    • yousef59 said,

      Septembrie 11, 2011 la 00:14

      @ovi
      …pentru inima mea e cea mai frumoasa tara…m-am lovit si eu de multe probleme acolo dar n-are legatura cu sentimentele…ele nu se vor schimba…pentru mine muzica romaneasca e ca un balsam direct pe rana…🙂

  3. Samsara said,

    Septembrie 11, 2011 la 20:14

    Avem o tara atat de frumoasa!

    • yousef59 said,

      Septembrie 11, 2011 la 20:26

      @Samsara
      …pana si oamenii unde traiesc eu , s-au indragostit de frumustile Romaniei…

  4. fosile said,

    Septembrie 12, 2011 la 08:25

    Noi spunem ca la noi e cel mai frumos,dar tot asa spun si tibetanii,la fel spun si beduinii si in mod sigur asa este.Cel mai frumos loc este cel din care,ori unde ai fi,iti tragi seva.Acolo ai radacinile.Si din moment ce tu ne recomanzi terapia romaneasca,de undeva,din lume inseamna ca este eficienta oriunde.
    O saptamina si mai buna sa ai!

    • yousef59 said,

      Septembrie 12, 2011 la 08:58

      …Ai spus foarte frumos…”locul de unde iti tragi seva”…probabil e ceva in om care il tine „legat”de radacinile sale…o saptamana buna pentru toata lumea!…multumesc!

  5. cafeauata said,

    Septembrie 18, 2011 la 22:39

    Cum sa nu-ti fie de ajutor o astfel de terapie atunci cand esti departe? Eu sunt aici, locul unde m-am nascut este la doar 250 de km si totusi… mi-e dor de el uneori. In acele momente imi place sa ma uit la fotografiile copilariei mele, sa-i revad alb-negru pe toti cei cu care am impartit fie si doar putina vreme din viata. Ganduri bune iti trimit!

    • yousef59 said,

      Septembrie 18, 2011 la 22:53

      …eu mereu stau cu ochii pe acele fotografii…iti multumesc si-ti doresc tot binele din lume!


Lasă un răspuns

