E TOAMNĂ IAR…



Au început ploile, puhoaiele!
Vara, care a uscat şi pustiit tot,(chiar şi sufletul meu pe holul căruia se aud neîncetat paşii lui chiar dacă uşa casei noastre n-o mai deschide) a plecat de mult,a închis poarta în urma ei,şi-a tras bine zăvorul şi a lăsat loc altui anotimp ca să vedem ,simţim cum aleargă iute timpul prin anotimpurile vieţii noastre.În curînd natura ne va boteza cu frunzele care se răsucesc şi cad împrăştiate fără de viaţă în toate direcţiile,din cearta vîntului cu copacii.Broboanele de ploaie se scurg pe streaşina de pe umărul toamnei iar în jur fierb tensiunile ,resentimentele…
E toamnă iar…este sfîrşit de octombrie.(mi-e dor şi mă dor ochii lui departe plecaţi )

4 comentarii

  1. Hapi said,

    Octombrie 31, 2015 la 20:03

    E prima data cand plang… aici, la tine pe prag.

    • yousef59 said,

      Noiembrie 1, 2015 la 07:50

      Nu îmi pot reveni,e tare greu…ştii,mă simt fără o parte din mine iar amintirile sînt tot mai prezente.
      Nopţile, am o lumină permanent aprinsă pe sală.
      Să- ţi fie zilele luminoase!

      • Hapi said,

        Noiembrie 3, 2015 la 20:11

        Te cred… Dumnezeu o sa-ti trimita suflete care sa te mangaie.

      • yousef59 said,

        Noiembrie 3, 2015 la 22:44

        Da,mîngîierea alină ,iţi limpezeşte ochii sufletului necăjit…
        Dumnezeu le ştie pe toate.


Lasă un răspuns

