CLATITE CU SPANAC


Am anuntat de ieri ca intentionez sa  fac o mancare de spanac cu garnitura de orez…copiii m-au privit nemultumiti…am intrebat daca vor…baiatul a zis ca, el s-a saturat de spanac,nu vrea sa faca muschii lui Popeye si nu mai inghite povestea aia…are si dreptate, nu-i la varsta cand si-ar putea folosi muschii sa  salveze vreo Olive si sa se lupte cu Bluto…totusi ,i-am spus o alta poveste a spanacului,una adevarata…cum ajunge el la noi in bucatarie…cineva acolo in desert are o ferma de legume…ca sa ajunga dintr-un rasad sau samanta, leguma pe care eu o gatesc ,parcurge un drum lung.Apa pentru sistemul de irigare care o ajuta sa creasca si o tine in viata, vine de la aproape 200 m adancime ,uneori si mai mult,prin tevi,motoare…treaba serioasa de inginerie…munca,nopti dormite prin desert…asa ca, am putea privi si consuma  legumele ,cu un anume respect. Nu au mai spus nimic…azi dimineata  cand a plecat la scoala,baiatul  mi-a spus sa nu uit sa-i fac clatite…ii plac mult.Fiica mea n-a zis nici da nici nu…M-am tot gandit ce si cum sa fac…pentru ca aveam spanac mult,o parte l-am facut cu pui si o parte l-am pus in clatite…

-in clatite am pus faina,apa,oua,lapte,sare

-pireu de spanac fiert in supa de pui,sare condimente-umplutura

S-au intors de la scoala si au mancat…nu stiu daca am avut vreun succes cu povestea mea…sau le-au placut clatitele cu spanac,e prima oara cand fac…cat despre spanacul cu garnitura de orez ,nu prea s-au inghesuit…doar la supa de pasare…era si un program pe canalul national in care spuneau de Yemen,Somalia si multe altele tari  care se confrunta cu lipsa de hrana…Trebuie sa stie ce se intampla in lume…

2 comentarii

  1. Octombrie 4, 2011 la 14:00

    As manca si eu clatite cu spanac…….clatitele cu miere si nuca le „accesez” cam in fiecare zi de cand ma aflu in Ro, am un stand cu clatite delicioase aproape de casa 🙂

    • yousef59 said,

      Octombrie 4, 2011 la 14:06

      …parca te-apuca” gelozia „cand vezi ca unii iau cu dulciuri si nu se „prinde”de ei… )


Lasă un răspuns

