PASTE CU CARNE…


Pastele(macaroane carliontate) le-am facut separat si carnea de  asemenea separata;asta in cazul in care cei care postesc vor sa manance paste…

PASTE SIMPLE

Se fierb macaroanele cu apa multa clocotita,intr-un vas mai mare dupa care se scurg,se clatesc.Se pun in tigaia in care am prajit ceapa in ulei fierbinte.Deasupra le-am turnat sos de tomate sare piper,(si ce condimente mai doriti) si le-am dat un pic la cuptor.Ele pot fi sevite ca mancare de post ,sau ca in fotografia de mai sus cu carne pe care am preparat-o separat.Mai punem castraveti murati sau ce mai avem prin casa si ce mai cer copiii…si ne descurcam noi…

Lasă un răspuns

