26 Nov.


A intrat un val de frig în regat, un frig uscat a venit pe la mine fără nici o picătură de ploaie M-am uitat  pe harta meteo să văd dacă a și plouat prin unele locuri și am văzut temperaturi sub zero în mai multe zone mai ales acolo unde trăiesc mulți refugiați.M-am tot gîndit o vreme la multe lucruri.

„Mă învelesc de frig într-o speranţă
cum se-nvelește soba nou zidită
în relieful de faianţă
cu focul pururi logodită.”

La mine încă mai rîd crăițele în miezul zilei atunci cînd le îmbrățișează soarele  tot mai puțin strălucitor însă pămîntul e așa de uscat de parcă acuză.Am citit că oamenii de aici fac rugăciuni pentru ploaie,să se deschidă cerul,să-și întoarcă fața,să se îndure de pămîntul și de oamenii care trec prin atîtea încercări.craita

Lasă un răspuns

