MOR ACTORII…


„Ne-au făcut să plîngem şi să rîdem,
În momente bune sau mizere,
Astăzi, cu privirea zăvorîtă,
Ei îşi joacă ultima tăcere.

Ce ciudat, acum, cînd mor actorii,
Tragedia ce-au jucat-o moare,
Pentru a afla că fără dînşii
Tragedia noastră e mai mare.”

……………

Ș-o căzut Shogunu…

„Sunt un om liber .

Meseria mea e viata.

Cantecele mele ma canta, poeziile mele ma spun,rolurile mele ma joaca.

Vreau sa traiesc in Adevar si sper sa invat Iubirea!

Va ofer tot ce stiu.

Va poftesc in infinitul inimii mele.

Pretul de intrare: sinceritatea voastra.”

blogul lui gyuri

////////////////

Plutonierul Căpșună a părăsit Brigada Diverse…(BD)

“Fac parte dintr-o generatie de actori care a umplut memoria românilor. Memorie care acum nu mai are memorie pentru noi. Mi-am iubit profesia, am stimat-o. În fiecare film laşi cîte ceva din tine. Cred că fiecare om se termina aşa, dîndu-şi sufletul pentru fiecare lucru pe care l-a făcut.” –

Ce timpuri,aplauzele publicului ridicat în picioare,o vreme cînd se rîdea bine…

Mă gîndesc cu groază ce mai urmează…

6 comentarii

  1. Septembrie 28, 2016 la 09:45

    Dumnezeu să îi odihnească în pace !

  2. Septembrie 28, 2016 la 10:11

    adevarat !!! mor valorile …. se-nmultesc nimicurile!! 🙈☹️️ ” off viata mea””!! ce vom mai asculta?☹️️☹️️

    • yousef59 said,

      Septembrie 28, 2016 la 16:52

      Unii iau de bun ceea ce li se oferă…cu multă ușurință(depinde de consumatorii de artă)

  3. Joanna Rive said,

    Octombrie 30, 2016 la 22:30

    RIP
    Ascultam balada shogunului și mă umplea de bucurie. Încă funcționează.
    Nu știu de ce nu mă recunoaște WP, poate pentru că n-am mai trecut demult pe aici sau pe alte bloguri.
    O îmbrățișare!!

    • yousef59 said,

      Octombrie 30, 2016 la 22:47

      Să-ți fie doar bine! >:D< big hug
      spam-ul din mail yahoo


Lasă un răspuns

