ÎNCEPUT DE APRILIE


migdalulLogodnă de primăvară
de Magda Isanos

Vai, frumusețea ceasului de-acuma
de ce nu-mi este dat s-o sorb cu tine,
și-alături să simțim sub talpă huma
de iarba vieții grea, cum de suspine
mi-i inima de când nu te-am văzut?
Vreau soarele, pe degetele noastre
unite, un inel să făurească;
albastre zările-n privirile-ți albastre
să le privesc și dragostea să crească
din rădăcini bătrîne ca grădina
(mai mîndră decît cea care s-a dus),
să-mi ierți, și eu să-ți iert, de-asemeni vina
de-a fi iubit mai mult decît am spus.

(Magda Isanos (n. 17 aprilie 1916, Iași – d. 17 noiembrie 1944, București) a fost o avocată, poetă, prozatoare și publicistă română.)

5 comentarii

  1. fosile said,

    Aprilie 1, 2016 la 12:05

    Frumos e la voi.
    Si fii sigură că îţi e alături.

    • yousef59 said,

      Aprilie 1, 2016 la 13:16

      De-ar fi mereu primăvară,anotimpul care ne alintă cu frumusețile sale…
      Numai bine!

  2. Hapi said,

    Aprilie 17, 2016 la 23:52

    Draga mea, ce dor mi-a fost de tine! Să fii bine!

    • yousef59 said,

      Aprilie 19, 2016 la 00:17

      Să-ți fie zilele calde,să fii plină de energie, de entuziasm și să ai parte numai de bucurii!

  3. Hapi said,

    Aprilie 21, 2016 la 15:04

    Să ne fie!


Lasă un răspuns

