DINCOLO DE MINE…


dumitruichim

cer si ginduriDincolo de mine

sunt eu.

Acolo va trebui să ajung

pentrul lăutul de rapăn.

În mine ești numai tu

și apele, cărările

din despletiri când le deapăn.

Ca să nu te întristezi

nici măcar nu întreba

cum se poartă iarba pe acolo

cusută pe gherghef cu acul,

sau cât ar trebui să așteptăm

până când copacul

ne va da vioara-napoi

să cântăm cu-același arcuș

cele șapte-anotimpuri din noi.

Trebuie să ajung dincolo de mine

de unde încep a fi eu…

Într-o seară

vei simți un tors de mirodenie străină

ca din străfundul codrilor de pin

de parcă s-ar striga

ei înşiși peste începutul lor de vreme.

Respiră-mă atunci și nu te teme…

Voi fremăta despre căsuța din pădure

unde-am văzut că se ascunde Dumnezeu

să înflorească neștiut de nimeni

cântec de buze cât fostu-I-am altoi.

Ce vesel mi-o fi vinul alături de prescure!

…dar până atunci

trebuie să ajung dincolo de mine,

pe unde se purcede către eu.

Dumitru Ichim

Kitchener, Ontario

Lucian Dumbravă

4 comentarii

  1. Camelia said,

    Martie 19, 2014 la 23:39

    Dincolo de mine sunt eu, cea încăneatinsă. Transcendenţă; aici ştiută, dincolo neaflată.

    • yousef59 said,

      Martie 20, 2014 la 08:11

      Dincolo de hotar neaflatul,da,şi răspunsurile la şederea noastră terestră…

  2. dumitruichim said,

    Iulie 24, 2014 la 02:17

    Mulțumesc din suflet pentru onoarei găzduirii pe un blog atât de bine realizat!

    • yousef59 said,

      Iulie 24, 2014 la 10:31

      Citindu-vă poeziile îmi oblojesc sufletul meu…cuvintele sînt un bun balsam pentru răni.
      Sănătate multă să vă dea Dumnezeu!


Lasă un răspuns

