CUM ESTE JUSTIŢIA ÎN ROMÂNIA?


A trecut azi cineva pe la noi şi tot discutînd despre multe lucruri a fost curios să ştie care sînt domeniile româneşti atractive pentru investitorii străini …am purces eu la o căutare google şi am găsit destule informaţii, că doar eu mă laud cu ţara mea.Prin lanul de site-uri am dat însă peste  o poveste care m-a cutremurat şi am citit-o doar eu …

Povestea Veronicai Rus o jurnalistă independentă

„Dr Maher Mathbout născut în Siria,cetatean german înca dinainte de anii 1980, a venit in Romania cu intentia de-a investi in ceea ce a fost un vis pentru el: un proiect de locuinte.Asta se întampla in 2007.A studiat arhitectura in Beirut si a completat studiile in Germania unde si-a dat si doctoratul.A muncit 35 de ani in Germania – arhitectura- proiectare. Varsta nu l-a scos la pensie.Doar am spus ca avea un vis.Si efemerul l-a adus in Romania.”

Toată povestea se poate citi pe site-ul

vdelavedeta.ro

Cum este justiţia românească?

Dacă m-ar întreba cineva…ce aş putea să spun?

Inceputul si sfarsitul unui vis

Dr Maher Mathbout născut în Siria,cetatean german înca dinainte de anii 1980, a venit in Romania cu intentia de-a investi in ceea ce a fost un vis pentru el: un proiect de locuinte.Asta se întampla in 2007.A studiat arhitectura in Beirut si a completat studiile in Germania unde si-a dat si doctoratul.A muncit 35 de ani in Germania – arhitectura- proiectare. Varsta nu l-a scos la pensie.Doar am spus ca avea un vis.Si efemerul l-a adus in Romania.

– See more at: http://www.vdelavedeta.ro/un-investitor-strain-acuza-justitia-romana-ca-sprijina-persoanele-impotriva-carora-a-facut-deja-plangere-penala-ultimul-sut-imi-refuza-dreptul-la-aparare-desi-am-depus-toate-acte/#comment-9

Inceputul si sfarsitul unui vis

Dr Maher Mathbout născut în Siria,cetatean german înca dinainte de anii 1980, a venit in Romania cu intentia de-a investi in ceea ce a fost un vis pentru el: un proiect de locuinte.Asta se întampla in 2007.A studiat arhitectura in Beirut si a completat studiile in Germania unde si-a dat si doctoratul.A muncit 35 de ani in Germania – arhitectura- proiectare. Varsta nu l-a scos la pensie.Doar am spus ca avea un vis.Si efemerul l-a adus in Romania.

– See more at: http://www.vdelavedeta.ro/un-investitor-strain-acuza-justitia-romana-ca-sprijina-persoanele-impotriva-carora-a-facut-deja-plangere-penala-ultimul-sut-imi-refuza-dreptul-la-aparare-desi-am-depus-toate-acte/#comment-9

Inceputul si sfarsitul unui vis

Dr Maher Mathbout născut în Siria,cetatean german înca dinainte de anii 1980, a venit in Romania cu intentia de-a investi in ceea ce a fost un vis pentru el: un proiect de locuinte.Asta se întampla in 2007.A studiat arhitectura in Beirut si a completat studiile in Germania unde si-a dat si doctoratul.A muncit 35 de ani in Germania – arhitectura- proiectare. Varsta nu l-a scos la pensie.Doar am spus ca avea un vis.Si efemerul l-a adus in Romania.

– See more at: http://www.vdelavedeta.ro/un-investitor-strain-acuza-justitia-romana-ca-sprijina-persoanele-impotriva-carora-a-facut-deja-plangere-penala-ultimul-sut-imi-refuza-dreptul-la-aparare-desi-am-depus-toate-acte/#comment-9

13 comentarii

  1. Hapi River said,

    Februarie 23, 2014 la 21:22

    De tot rahatul.Si din pacate nu de ala turkish delight

      • Hapi said,

        Februarie 25, 2014 la 02:09

        O sa citesc mai atent dar observi ceva cand deschizi prima pagina?Pe cine afecteaza coruptia si nepotismul din Justitie?Pe ei,pe presedinte,pe politicieni?
        Dar omul de rand?De ce sa nu fie la fel de important, suferinta lui e mai mica? Nu, e doar niminalizata si sper sa nu ramana asa.Ca eu tot spun,nu EI sunt poporul ci noi,cei multi care platim taxe si suntem trasi pe sfoara la o adica.Pentru simplul motiv ca nu avem pile!Si pentru ca ne e frica si tacem!Dar tu ai vazut Yousef in alte circumstante ce buturugi mici au rasturnat niste copaci cu radacini care nu se mai terminau!

      • yousef59 said,

        Februarie 25, 2014 la 12:03

        da,buturuga mică…David şi Goliat
        dacă nu cumva în timpurile de azi peştele mare il înghite mereu pe cel mic şi
        judecata strîmbă stă la loc de cinste
        eu cred totuşi că mai există şi oameni oneşti
        şi lupta pentru dreptate…

  2. fosile said,

    Februarie 24, 2014 la 09:26

    N-am citit articolul.
    Raspund „instant” la intrebare.
    Este aberanta!
    Cum sint, din pacate, inca multe alte institutii din Romania.

    • yousef59 said,

      Februarie 24, 2014 la 11:22

      Am citit că şi Comisia Europeană a dat publicităţii un raport MCV…documentul conţine critici
      numai pe la ei să nu ajungi cu vreun proces.

      • Hapi said,

        Februarie 25, 2014 la 02:12

        Pai nu avem inca nici un raport laudabil pe justitie.Ca se inchid ei intre ei pe motive de „ti-am copt-o” e praf in vant.Ce obtin cetatenii?
        O sa vada schimbare cand o sa stie ca in tara asta au dreptul sa spuna NUME si sa scrie nedreptatile.

  3. Aliosa said,

    Februarie 24, 2014 la 10:18

    Buna dimineata !
    Ca sa fiu in ton cu titlul articolului,
    si avand in vedere realitatea adevarata nu trunchiata,
    pot afirma urmatoarele :
    Justitia in ROMANIA este POLITIZATA
    si ca urmare, la cheremul POLITICIENILOR ! 🙂
    As putea spune mai multe dar, ma opresc aici .
    Azi de DRAGOBETE,
    da-mi voie sa-ti urez tot binele din lume,
    un sincer LA MULTI ANI
    si sa-ti ofer virtual, ceva ce sper sa-ti placa !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu stima,
    Aliosa.

    • yousef59 said,

      Februarie 24, 2014 la 11:40

      cumva,undeva ar trebui să existe un ac pentru cojocul justiţiei
      mulţumesc frumos pentru urări!
      gînduri bune!

    • Hapi said,

      Februarie 25, 2014 la 02:14

      Aliosa,intr-o zi se va schimba asta.Macar 50% dar se va schimba!

  4. ovi said,

    Februarie 26, 2014 la 03:07

    am citit tot articolul… si am ramas fara cuvinte… dar plin pana la refuz, de o surda revolta interioasa

    • yousef59 said,

      Februarie 26, 2014 la 12:04

      Tot mai puţini cred în cinstea şi corectitudinea justiţiei ,cheia democraţiei …
      iar jurămîntul pe care îl depun este pe cruce sau pe Biblie
      “Jur să respect Constituţia şi legile ţării, să apăr drepturile şi libertăţile fundamentale ale persoanei, să-mi îndeplinesc atribuţiile cu onoare, conştiinţă şi fără părtinire. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!”

    • Hapi said,

      Februarie 28, 2014 la 15:59

      E bine ca esti acolo unde esti Ovi.O binecuvantare din anumite puncte de vedere.


Lasă un răspuns

