Lecţie despre iubire…loialitate…


Povestea lui Ciccio, un ciobănesc german care  se duce zilnic la biserica unde  stăpînei sale i s-a făcut slujba de inmormîntare cu doua luni în urmă ,cred că a făcut înconjurul lumii…

eu am găsit-o intr-un ziar local …

http://www.sarayanews.com/index.php?page=article&id=185003

Cîinele stă acolo cuminte la slujbă  fără să scoată nici un sunet şi aşteaptă răbdător ca stăpîna să se întoarcă…enoriaşii din Biserica Santa Maria Assunta, din San Donaci, Italia care  primesc o lectie de loialitate de la un cîine sînt profund impresionaţi …

teletechnology

Mie mi-a amintit de filmul  Hachiko cu Richard Gere la care   am plîns  cu multe rînduri de lacrimi…

Filmul este după o poveste adevărată adînc înrădăcinată în cultura japoneză…Hachiko ,un cîine adoptat de un profesor în anii *20  îşi conduce  şi aşteaptă cu răbdare stăpînul în acelaşi loc pe peronul gării,după care se întorc împreună acasă.

Într-o zi profesorul nu s-a mai întors …suferise un atac cerebral la Universitatea unde el lucra…

Hachiko a continuat să-l aştepte în gară  timp de nouă ani la toate trenurile ,sperînd probabil că dintr-unul va coborî cel aşteptat spre a se întoarce împreună acasă.

Japonezii i-au ridicat un monument cîinelui credincios acolo unde îşi aştepta stăpînul…

Filmele de acest gen nu mă lasă indiferentă…

ba îmi dau şi lecţii…

Am căutat pe internet un film întreg mai ales pentru copiii mei care nu l-au văzut complet dar nu am găsit decît  o scenă,două…dacă ştie cineva un link …

GlorumLmao

Tot am zis că ne luăm un cîine mai ales pentru băiat dar a mai trecut ceva timp şi uite că nu am rezolvat-o…

iar copiii se ceartă între ei care e la rînd cu pisica…să se joace…pisica mea

21 comentarii

  1. Ianuarie 22, 2013 la 19:58

    Extraordinar dar ştii ceva? Ia încearcă să intri cu un cîine fie el cît de chiuaua de mic ar fi, într-o biserică ortodoxă, şi să vedem, reuşeşti?

    • Hapi said,

      Ianuarie 24, 2013 la 00:09

      Tiberiu, de ce nu reusesti? A, te referi ca nu-ti da voie preotul, nu? :)))

  2. yousef59 said,

    Ianuarie 22, 2013 la 22:01

    Eu am înţeles că doar stăpîna intra la slujbă în biserică iar Ciccio o aştepta afară…
    Preotul spunea că l-a lasat acum înauntru că e impresionat de durerea animalului şi că tocmai şi-a pierdut şi el propriul cîine…
    Sigur că nu putem intra în biserică cu un căţel…

  3. Ianuarie 23, 2013 la 13:45

    Cele cateva luni cat tata a zacut la pat cainele din curte a urlat in fiecare noapte.In noaptea in care tata a murit a urlat mai jalnic ca niciodata si din ziua aceea nici macar n-a mai latrat.
    Acum vreo doi ani am adoptat o maidaneza gestanta aciuata la poarta noastra.A fata la noi in curte.In fiecare dimineata o conducea pe verisoara mea la microbuz, statea pana pleca, fugea repede acasa, pleca cu nepoata la scoala, o conducea pana in clasa, venea inapoi, ma ducea pe mine la magazin si tot asa, toata ziua.Nimeni nu pleca neinsotit din curte.

    • yousef59 said,

      Ianuarie 23, 2013 la 16:05

      Vă iubea pe toţi …ce frumos!
      Vorbeşti la trecut de maidaneză… 😦

      • Ianuarie 24, 2013 la 12:18

        La un moment dat aveam 12 catei in curte(4 adulti si 8 pui)!:)) A trebuit sa ii dam…Dar catelusa e bine, e „doamna” de oras acum,are cartier general in fata unui magazin alimentar si viza de flotant la un restaurant,o vad cand trec cu masina spre serviciu, uneori opresc sa-i cumpar ceva de mancare.:)

      • yousef59 said,

        Ianuarie 24, 2013 la 17:08

        S-a descurcat şi s-a aciuat bine într-un loc unde e rost de mîncare🙂

  4. fosile said,

    Ianuarie 23, 2013 la 14:23

    Prin 1991 sau 2 a fost la TV nationala Hachiko.A plins toata tara.Din pacate,de atunci au uitat si iar isi imperecheaza ciinii,apoi lasa cateii pe strada si-apoi urla ca sint maidanezi.
    Sin nenumarate exemplele cu loialitate si iubirea ciinilor si altor animale.Si ?
    Singura problema de pe aceasta planeta sint oamenii.

    • yousef59 said,

      Ianuarie 23, 2013 la 16:11

      Aşa este…conştient sau nu,omul,este vinovat de multe…

  5. Domnul Bob said,

    Ianuarie 23, 2013 la 16:25

    Loialitatea, o (alta) trasatura de caracter pe care societatea moderna o condamna. Din fericire animalele nu inteleg limbajul politicienilor, multi dintre ei orfani de loialitate fata de prorpiile popoare. Poate am politizat excesiv subiectul, dar cam asa cred eu ca se intampla in ziua de azi.
    Frumoasa lectie !

    • yousef59 said,

      Ianuarie 24, 2013 la 10:24

      De-a lungul timpului loialitatea politicienilor a fost discutabilă…electorii dezamăgiţi…(şi aici am ales ieri…)
      Animalul se ataşează şi oferă afecţiune necondiţionată…
      prieten devotat şi iubitor.

  6. cafeauata said,

    Ianuarie 23, 2013 la 22:55

    Sunt multe astfel de lectii pe care ni le-au dat animalele si totusi… Asa cum a spus Fosile, noi suntem cei care avem probleme! Dar ne este greu sa recunoastem.
    Felicitari pentru postare si… sa vedem si catelul!

    • yousef59 said,

      Ianuarie 24, 2013 la 10:27

      Sînt în căuatea căţelului…calculatorul mănîncă prea mult timp fiului meu 😦

  7. Aliosa said,

    Ianuarie 24, 2013 la 09:49

    @ Buna ziua Magda !
    Superbe si pline de invataminte videoclipuri !
    Felicitari !

    Cu stima,
    Aliosa.

    • yousef59 said,

      Ianuarie 24, 2013 la 10:59

      Cred că sînt multe lucruri pe care nu le ştim despre animale…
      o zi bună!

  8. ovi said,

    Februarie 3, 2013 la 17:03

    da…
    stiam si istoriile acestea…
    si da…
    sunt uimitoare lectii de viata… si bine ar fi sa invatam…
    la parinti… mereu am avut caine… si ei inca au si acum… chiar doi…
    sunt insa impotriva cainilor vagabonzi… care fac victime… si din cauza caroroa, multe sulfete nu se simt in siguranta pe strada..

    • yousef59 said,

      Februarie 3, 2013 la 19:21

      De vină sînt şi posesorii de animale, care le lasa sa se imperecheze pe unde apuca, si faciliteaza inmultirea cainilor fara stapan,dar nici uciderea animalelor nu este o soluţie…
      Am auzit că se va percepe o taxă pentru cei care refuză sa-şi sterilizeze cîinele…

  9. Aliosa said,

    Februarie 5, 2013 la 09:53

    @ Buna dimineata Magda !
    Iti place TANGO-ul ?

    Mie, DA !
    O zi minunata !
    Cu stima,
    Aliosa.

  10. Alex said,

    Februarie 8, 2013 la 19:54

    Impresionante aceste povesti de viata! Cainele – mai mult decat un animal de companie, un prieten deosebit de devotat! Un exemplu desăvârşit de dragoste necondiţionată. Mi-aş dori să văd filmul cu R. Gere.


Lasă un răspuns

