CEA MAI SCURTĂ ZI…CEA MAI LUNGĂ NOAPTE


21 DEC.2012Astăzi 21 decembrie este Solstiţiul de Iarnă…photo1387

am intrat calendaristic în cele 40 de zile de frig numite *maarbanie*(مربعنية)

Primele semne deja se simt,se văd…

Vîntul  aspru a măturat copacii şi i-a despuiat de frunze,a culcat la pamînt floricelele iar o tufă de trandafiri a îndoit-o pînă la pămînt…

a jelit o noapte întreagă pe la ferestrele mele…

timp rece,

tulbure,

ploios,trist…

Altfel,creştinii de pe aici se pregătesc de sărbătoriphoto1384

http://www.timeanddate.com/holidays/jordan/christmas-day

12 comentarii

  1. deea said,

    Decembrie 21, 2012 la 23:44

    Ce foto frumoase!
    Da, cea mai lunga noapte iar deși eu sunt născută in cea mai lunga zi, tot imi place noaptea asta, cea mai lunga;)

  2. Mihaela C.P. said,

    Decembrie 22, 2012 la 08:05

    Daca s-a terminat cu zilele din ce in ce mai scurte, e semn ca suntem pe drumul catre primavara🙂.

  3. absurdul said,

    Decembrie 22, 2012 la 11:11

    🙂

    • yousef59 said,

      Decembrie 22, 2012 la 11:32

      Am zîmbit şi eu… azi, cînd vîntul s-a domolit🙂

  4. cafeauata said,

    Decembrie 22, 2012 la 17:32

    Sa creasca zilele ca si Fat Frumos din poveste, ca acum e frrrrrig! Cu nostalgie imi amintesc de cei peste 30 de grade, cand asteptam sa fie putin mai racoare. Dar vin ele toate la timpul lor!
    Sa-ti fie cald in ganduri, Yousef!

    • yousef59 said,

      Decembrie 22, 2012 la 18:24

      Am văzut ce frig e acolo în Europa, aşa că parcă m-am simţit cumva vinovată că îmi doream zăpadă…
      da,toate vin la timpul lor…
      Şi ţie gînduri calde de aici!
      chiar sînt 10 grade🙂

  5. Aliosa said,

    Decembrie 23, 2012 la 06:19

    @ Buna dimineata !
    Ai impodobit BRADUL de CRACIUN?
    Daca NU inca, poate te ajuta FUEGO !

    Iar la ANUL care vine,
    Sa NE FIE si mai BINE !
    SARBATORI FERICITE !
    La Multi Ani !
    Cu stima,
    Aliosa.


Lasă un răspuns

