OCTOMBRIE…


E toamna iar…

uneori mă plimb prin pădurea de aici de lîngă mine…

are copacii parcă prea inclinati…

îmi mai las acolo, pe stîncile albe,unele dintre gînduri…

in grija ei…

de atîta vreme ne stim încît putem să povestim împreună,

sa ne spunem ofurile…

ea,cu buzele crăpate parcă cerînd mereu apă

îmi arată culorile ei triste…

asa că

ma bucur  ca s-a răcorit vremea

si în curînd îsi va ostoi setea…

eu,

povestindu-i doar

de primăvara…

de doruri…

de padurile ei surori de pe alte meleaguri,

de verdele de acasă…

de temerile mele lăuntrice

trairi…

urcusurile si coborîşurile

vietii …

19 comentarii

  1. dagatha said,

    Octombrie 22, 2012 la 18:09

    ce frumooooos! Pare atât de…tomnatic totul…

    • yousef59 said,

      Octombrie 22, 2012 la 18:59

      regiunea estica unde locuiesc are o clima deşertica…
      anotimpul ploilor durează de prin noiembrie pînă in aprilie,uneori cantitatea de precipitatii fiind foarte scazută…
      paduri totuşi exista…
      sînt verzi doar primavara…

      • dagatha said,

        Octombrie 22, 2012 la 19:53

        da, e…altfel. 🙂

      • yousef59 said,

        Octombrie 23, 2012 la 11:42

        mult…🙂

      • dagatha said,

        Octombrie 23, 2012 la 18:50

        Să știi totuși că eu nu glumeam! Îmi place peisajul mult de tot. E drept că poate fi din cauză că nu trăiesc acolo și nu mi se pare nimic dezolant de departe🙂
        Dar îmi plac imaginile așa cum le-am găsit aici la tine🙂

      • yousef59 said,

        Octombrie 24, 2012 la 11:18

        ma bucur că îti place pădurea ,vecina mea 🙂
        e tare primitoare…

      • dagatha said,

        Octombrie 24, 2012 la 15:47

        dap🙂

  2. fosile said,

    Octombrie 22, 2012 la 19:45

    Bine ai revenit!
    Lasa…,trece si uscaciunea zi vine iar primavara.
    Saru’mina!

    • yousef59 said,

      Octombrie 23, 2012 la 11:41

      Fiecare anotimp are frumusetea lui ,dovadă că toate sînt iubite…
      eu,cu primavara 🙂
      dar stiu că în toate e un rost…
      Să fie bine pentru toată lumea!

      • cafeauata said,

        Octombrie 23, 2012 la 11:56

        Cat ma bucur sa te vad din nou! Mi-ai lipsit…
        Toamna ta este altfel decat cea de aici, din tara, dar daca ai asa o prietena careia sa-i vorbesti, e bine. Spune-i ca la noi culorile acum se intrec prin paduri, care mai de care mai aramii.
        Te imbratisez, de departe!

      • yousef59 said,

        Octombrie 23, 2012 la 12:12

        Simfonia de culori din toamna romaneasca e superbă…
        o am mereu in suflet
        Si eu te îmbraţişez
        tot binele!

  3. Hapi said,

    Octombrie 23, 2012 la 14:54

    Yousef, you re back, mi-a fost dor de tine!
    Pozele sunt superbe….eu n-am padure in apropiere sa-mi las gandurile acolo

    • yousef59 said,

      Octombrie 23, 2012 la 16:23

      atunci cînd bate vîntul, ai impresia că bătrînii copaci ar vrea să îti spuna povestea pădurii
      foşnesc ciudat
      Bine te-am regăsit!

  4. Aliosa said,

    Octombrie 23, 2012 la 19:58

    Buna seara Magda !
    E inca TOAMNA !!!
    Sa ne bucuram inca de EA !!!

    O seara de toamna frumoasa !
    Aliosa.

  5. Hapi said,

    Octombrie 23, 2012 la 23:04

    Sa mai scrii, sa mai pui poze
    Asa calatoresc si eu cu gandul in tara ta adoptiva

    • yousef59 said,

      Octombrie 24, 2012 la 11:46

      poate şi aievea…nu doar cu gîndul
      cîndva…cînd se aleg apele
      🙂

  6. convietuire said,

    Octombrie 25, 2012 la 10:39

    Magda, bine ai revenit! Am intrat mereu sa vad daca esti…
    O toamna frumoasa, colorata si cu aroma de ganduri bune!

    • yousef59 said,

      Octombrie 25, 2012 la 13:12

      Iti mulţumesc frumos!
      Urări de însănătoşire grabnică iţti trimit!


Lasă un răspuns

