HRISTOS A INVIAT!


De dimineata a plouat …(eu ma gandeam la spalarea pacatelor)…la scurt timp insa cerul s-a luminat si soarele ne-a imbratisat cu o blanda caldura…

E sarbatoare si e primavara calda!

Mi-am amintit de sarbatorile copilariei mele…de oameni dragi si locuri…

de cat de simple erau lucrurile … cat ne bucuram pentru hainutele noi…

de  biserica satului…toaca…de lumanarile din noaptea de Inviere protejate sa nu se stinga pana acasa ,pe care le pastram tot anul si le aprindeam doar la vreme „grea”…

toate mi-au revenit in minte…

sentimentele curate privind cea mai mare sarbatoare a crestinatatii …

emotiile…

„Hristos a Inviat! Ce vorba Sfanta!

Iti simti de lacrimi calde ochii uzi

Si-n suflet parca serafimii-ti canta

De cate ori crestine o auzi.

Hristos a Inviat in firul ierbii,

A inviat Hristos in Adevar;

In poienita-n care zburda cerbii,

In florile de piersic si de mar.”

*******************

Vasile Militaru(n. 19 septembrie 1885, Dobreni, Giurgiu – d. 8 iulie 1959)

******************

Am vazut tot azi primii trandafiri albi  infloriti … in gradina la mine…o fi semn bun…(?)

ca stirile cu ce este si va fi in viitor cam in toata lumea ,nu prea sunt roz…ne sperie,ne intriga…

dar noi

Sa fim buni unii cu altii!

Cumpatati in toate…

(ma gandesc si  la discursul cu vorbe grele al mitropolitului Ardealului)

SARBATORI FERICITE TUTUROR!

