ALTERNATIVA


Ploua  si e tare frig…se vede ca Dragonul ala de apa si-a luat slujba in serios si a demarat nemaiasteptand 23 ianuarie…daca tot s-a zis ca anul acesta e favorabil pentru casatorii,facut de copii…Dragonul se indreapta spre actiuni spectaculoase cu toata viteza…

Eu,cu ploaia…si cu Toparceanu…

********

ALTERNATIVA

de G.Toparceanu

Ploua ca-n vid

Stranuta norii

Si trecatorii

Calca-n lichid.

Fac dus ograzile

De doua luni

Si vin zapezile

Si n-am carbuni.

Ploua si ah!

Nu am in mana

La indemana

Un Almanah.

Unul cuminte,

Fara pacate

Si cu cuvinte

Incrucisate.

Ploua,in fine,

Ca-n acuarela,

Daca mai tine

Imi iau umbrela.

10 comentarii

  1. convietuire said,

    Ianuarie 3, 2012 la 11:19

    An fericit, bogat și voios 🙂
    Mulțumim pentru postările faine pe care le găsim aici…

    • yousef59 said,

      Ianuarie 3, 2012 la 12:15

      Multumesc mult!
      Cu fiecare An Nou ,in urma acolo se mai adauga unul…in fata, nu stim cati mai vin, de aceea trebuie sa pretuim clipele si sa ne impacam cu viata,cu noi insine…

  2. Ianuarie 3, 2012 la 14:37

    Vezi ca daca esti cuminte si scrii poezele merge bloguiala mai bine?
    Si la mine e un vant de te sufla din radacini. Al meu a zis sa mergem pe jos la Aldi (10 m inute) sa cumparam de-ale gurii ca ni s-au cam terminat cu sarbatorile . Am plecat Zana Zorilor si m-am intors Gheonoaie, cu freza valvoi, pana si genele imi erau zburatacite

    • yousef59 said,

      Ianuarie 3, 2012 la 15:15

      :)pe vreme cu vant trebuie sa iti pui o „ciupica”pe cap ca sa nu plece buclele care incotro…
      -e vant si aici iar consortul a fost la cumparaturi cu …lista. 🙂

  3. Camelia said,

    Ianuarie 3, 2012 la 20:51

    Pe la noi, Magda, este un soare blând de-ai zice că pământul aşteaptă aşternerea primăverii, nici urmă de iarnă, aşa, ca de zăpadă, nici frig să trosnească lemnele şi nici să te încotoşmănezi prea tare în multe cojoace; cred că zilele se voi uita unele înspre altele, întrebându-se dacă chiar sunt ale acestui anotimp cu totul altfel decât până acum. Eu tot aştept zăpada; ştiu că încă mai e vreme, dar mi-aş fi dorit un Crăciun de omăt perlat, acoperit de văl alb.

    • yousef59 said,

      Ianuarie 3, 2012 la 21:44

      Si eu doresc zapada,mai ales ca aici ninge asa de rar…zapada imi da impresia de curat.
      Mai am omat doar in amintiri … facea tatal meu carare dimineata ca sa putem iesi…era omatul cat gardul si noi foarte fericiti…
      Iarna fara zapada e trista cumva…

  4. dagatha said,

    Ianuarie 4, 2012 la 10:34

    🙂
    M-ai făcut să zâmbesc de dimineață!
    Un an frumos îți doresc, cu bucurii și vremuri bune 🙂

    • yousef59 said,

      Ianuarie 4, 2012 la 16:56

      Iti multumesc foarte mult!…mai ales de vremuri bune 🙂

  5. Mihaela C.P. said,

    Ianuarie 4, 2012 la 16:39

    Si eu am o poezie de-a lui Toparceanu despre ploaie, pe care de obicei mi-o amintesc cu naduf in lunile de vara cand as vrea sa se termine cu ploile si nu se intampla :).
    Nici la noi nu a fost inca zapada, numai sus pe munte se vede, asa ca…mai sunt si ierni in alta culoare decat alb :).

    • yousef59 said,

      Ianuarie 4, 2012 la 16:59

      Da,adevarat ce spui, doar ca atunci cand spunem IARNA,parca vrem si zapada…la mine iarna maro 🙂


Lasă un răspuns

