TE SALUT 2012


LA MULTI ANI TUTUROR!

Se spune ca suntem sub semnul Dragonului de apa in acest an…in China Dragonul este recunoscut drept cel mai puternic semn al norocului si al puterii…

Chiar am vreo cateva persoane nascute prin anii Dragonului…doar ca ma gandeam ce se spunea anul trecut cand am intrat in 2011, in anul iepurelui sau pisicii…cel mai pasnic an,conflicte care se aplaneaza…etc, si cand colo blanosul iepure,ne-a mintit cu armonia si echilibrul,ne-a strans de gat cu criza,ne-a trantit,ne-a dat de-a dura…pe unii i-a facut una cu pamantul…conflictele de anul trecut  poate le aplaneaza „dragonul „…

Cat despre mine care sunt „caine”,sunt cel mai nepotrivit partener pentru dragon…dar asa cum despre blanos se spunea ca va fi anul abilitatii diplomatice ,predomina marinimia ,simtul familiei si nu a fost decat asa cum l-am simtit cu totii, eu m-am bucurat ca s-a terminat si l-am salutat pe 2012.Nu stiu ce ne va aduce ,si in zodii nu trebuie sa credem…Eu as vrea sa ne bucuram de intelegere fata de semeni,de sanatate ,de simtul familiei  …deci  cu o speranta in suflet

Te salut 2012,bine ai venit!

10 comentarii

  1. Ianuarie 1, 2012 la 20:21

    La multi ani Yousef! Ce bine ca nu mai ai „mainile legate”🙂
    ASta e, ce sa-i faci, scrie mai mult despre sfinti, plante si arome…..poate ca unii sunt sensibilicosi cand vine vorba de cotcodaceala la liber…….
    Vezi ce frumosma exprim eu in braille?😀

    Un an bun iti doresc!

    • yousef59 said,

      Ianuarie 1, 2012 la 22:07

      Vezi tu,cred ca aici e treaba cu traducerea google,n-or fi iesit „dopurile”…
      Cu aromele trebuie sa incerc…🙂
      Un an bun si tie!

      • Ianuarie 2, 2012 la 17:15

        Pai da, lumea care citeste foarte mult e suspectata ca va ajunge sa-si doreasca cai verzui pe pereti.
        E atat de frig la mine! Dar nu a nins…..In Ro e soare cica in unele zone

      • yousef59 said,

        Ianuarie 2, 2012 la 17:47

        De Craciun a nins putin iar acuma este zapada pe munti…de soare nu mi s-a spus ca ar zambi cu raze prea mari…
        …si la mine e frig,a plouat mult…

  2. Camelia said,

    Ianuarie 1, 2012 la 20:25

    Magda, ţi-am spus ceva odată despre nişte amintiri; cele mai frumoase pe care le-ai trăit, acele care urmează să ţi se întâmple…aşa să îţi fie clipele acestui Alt An, să nu ai parte de drumuri line, să nu te împiedici în obstacole, să nu întâlneşti curmezişuri, să fii ferită de orice gând pieziş şi de orice cuvânt de catran, să nu îţi rămâne ceva necăutat şi negăsit şi cu preţuire să îţi trăiască toţi comorile din sufletul tău, tu, palma mângâietoare a celor pe care îi porţi în tine, tu, îngerul lor de veghe aici, pe pământ.
    Fie-ţi Alt An clipe cuvântându-ţi magic, în frumuseţea vieţii!

    • yousef59 said,

      Ianuarie 1, 2012 la 22:04

      Multumesc Camelia!
      Drumul vietii nu este intotdeauna lin asa cum l-am vrea noi spre a-l strabate mai usor ,insa trebuie sa il parcurgem fie ca e plin de obstacole multe sau putine…da,sa nu ramana ceva necautat si negasit…

      • Camelia said,

        Ianuarie 1, 2012 la 22:26

        De-asta ţi-am şi spus-o; nu îmi plac drumurile line…aşa că nici ţie nu ţi le-am dorit a-ţi fi astfel; ele sunt întortocheate, înspiralate; spirală de trepte…în schimb, să îţi fie fără de stavile, fără de prea mari şi să îţi fie ştiut al siguranţei mersului, acela pe care simt că îl ai.

      • yousef59 said,

        Ianuarie 1, 2012 la 23:03

        Strabatem drumul vietii si ne purtam crucea pana la capat…uneori obosim ,alteori nu mai avem acelasi curaj in lupta cu „furtunile”si atunci ne uitam in jur si vedem ca suntem datori,pentru cei pe care ii iubim si pentru noi insine sa luptam cu toate vitregiile …da,drumurile sunt tare increngate…

  3. Ianuarie 3, 2012 la 16:45

    este disponibil aici pe site http://www.margo-cosmetics.ro si care va da posibilitatea sa deveniti un client/reprezentant Margo Cosmetics gratuit!


Lasă un răspuns

