ROMANIAN MONASTERIES


De cateva zile avem un frig grozav…s-a anuntat ca ninge…noi abia asteptam ca demult nu ne-am intalnit cu fulgii de nea…

Asa ca astazi ,in zi de weekend ,nu prea ne-am inghesuit la iesitul pe afara ,dimpotriva am cautat caldura sobelor si ne-am uitat la asezaminte religioase…pe unele dintre ele de-a lungul timpului le-am vizitat ,pe altele nu.Am vazut undeva ca sunt  520…de manastiri si biserici…pot spune ca nici un sfert din ele nu am reusit sa le vedem …deci,ma gandesc deja …doar sa ajungem in Romania.

Am pus aici un video pentru cine vrea sa revada manastiri si biserici romanesti…muzica din filmulet apartine lui Gheorghe Zamfir ,The Lonely Shepherd.

sursa

youtube

magicos72

10 comentarii

  1. Decembrie 10, 2011 la 07:32

    Nu stiam ca sunt 520, stai linistita, nici eu ca ghid national de turism nu cred ca am vazut nici macar 200 :)) Ma refer sa le vizitez nu sa trec pe langa acestea 🙂 Oricum un pelerinaj trimestrial as recomanda tuturor, revii altfel acasa 🙂

    • yousef59 said,

      Decembrie 10, 2011 la 10:58

      Cred ca pelerinajele sunt folositoare mai ales pentru suflet, ne amintesc cine suntem …ne intalnim cu tihna locurilor sfinte,cu frumusetea lor unica…si ma bucur ca avem astfel de locuri la noi in Romania.

  2. Decembrie 10, 2011 la 11:49

    Inspirată postare! Mulţumesc.

    • yousef59 said,

      Decembrie 10, 2011 la 12:34

      Avem o zestre bogata de biserici si manastiri despre care multi straini intreaba dorind sa le viziteze…uneori omul simte ca trebuie sa se retraga o clipa din cele lumesti spre a se regasi…

  3. Mihaela C.P. said,

    Decembrie 10, 2011 la 20:33

    Hmm…vad ca ninge chiar si pe blogul tau…pe fond negru se vede frumos. La voi e frig, iar la noi a fost cald (este deocamdata).Azi chiar am vazut doi tinerei, probabil elevi de liceu in tricou si rochie cu maneca scurta. 🙂

    • yousef59 said,

      Decembrie 10, 2011 la 22:06

      Ah,la noi doar 3 grade… :(la tinerei cred ca nu s-a schimbat anotimpul 🙂

  4. Decembrie 11, 2011 la 13:40

    Yousef, sunt curioasa daca chiar o sa ninga 🙂 Sa iasa copiii cu snowboardu (aka o placa din aceea pe care te asezi cu fundul)

    Cat despre manastiri – daca vreodata o sa ajungi pe la Cluj cand sunt si eu in tara , o sa te insotesc cu placere la Nicula sa vezi cat de frumos e acolo…..Ce prajituri de post fac , ce curat e aerul si ce frumos canta parintele Ioan 🙂

    • yousef59 said,

      Decembrie 11, 2011 la 14:10

      Dimineata la prima ora era un grad …noaptea sub zero…”placi”avem de dat la vale,asteptam doar zapada 🙂 :)Sincer ,as vrea sa ajung la multe manastiri …sunt sigura ca e deosebit de frumos la manastirea Nicula si mi-as dori sa ma insotesti mai ales ca tu stii asa de bine locurile…mi-au venit in minte cuvintele lui Nicolae Steinhardt”“Credinta e suprema arma secreta, care anihileaza toate necesitatile, imprejurarile si pulverizeaza hazardul”.

  5. Zamfir POP said,

    Decembrie 16, 2011 la 22:33

    Nu-i chiar ca Voroneţul, dar, merită văzută: Mănăstirea Măgina, e la numai vreo şase km de Aiud!
    Citeşte: http://zamfirpop.wordpress.com/2011/08/29/manastirea-magina
    Pentru alte informaţii, contactează-mă!


Lasă un răspuns

