BRASOV ROMANIA


Cineva care sta pe aceeasi strada cu noi a venit la mine cu o prietena de-a ei pe care insa nu o cunosteam…dorea sa ii explic cum poate vedea  Brasovul pe YouTubeEste indragostita de oras din descrierile si fotografiile fratelui sau care a terminat cu multi ani in urma o facultate la Brasov si nu a mai fost in Romania de atunci, dar a povestit foarte frumos de acele locuri …m-am emotionat cumva ca si eu iubesc Brasovul.Am cautat si nici nu prea stiam ce sa ii dau ca erau multe si nu le vazusem eu mai intai…ea are totul in limba araba si voia si alte detalii, cum se schimba limba…etc…asa ca, a durat un pic, timp in care i-a sunat si  telefonul …la inceput nu am inteles melodia pana nu mi-a spus ea ca e romaneasca traditionala si i-a pus-o cineva pe telefon…ah!era o manea(fara frontiera) …In timp ce ii cautam i-am explicat ca melodia cu inflexiuni orientale  nu este traditionala romaneasca, ci este o cantare a unei minoritati din Romania…i-am cautat si niste muzica , m-a invitat  pe la ea …se vedea ca e nerabdatoare sa vada tot…nu cunoaste limba romana dar ii place cum suna.Sincer am avut un sentiment de mandrie …Mi-am amintit  cand s-a nascut fiica mea si m-am dus in salonul bebelusilor sa o vad  iar  dr.pediatru care i-a facut prima consultatie mi-a vorbit in limba romana…pana la o anumita varsta a copiilor ,el mi i-a „rezolvat”de toate bolile…acum a devenit si virusolog .

Dupa ce-au plecat, m-a cuprins si pe mine aleanu…

sursa

YouTube

sursa

YouTube

sursa

YouTube

14 comentarii

  1. Mihaela C.P. said,

    Noiembrie 24, 2011 la 21:35

    O parte dintre cei din Africa, Asia, care au mai avut rude ce au studiat in Romania , inca ne mai privesc cu drag. Ma bucura asta. Fata de multe tari din lumea Araba, Romania este chiar ”pe-un picior de plai/ pe-o gura de rai” din punct de vedere al reliefului variat ,In clipurile cu Brasovul, intr-adevar peisajul cu paduri, capitele de fan, verde mult si crus este chiar idilic.
    Cand eram in scoala generala, profesoara de romana ne citea dintr- o carte scrisa de un strain care se intitula (sau o fi avut numai fraza de inceput): ”Aveti o tara frumoasa ca un cantec”.

    • yousef59 said,

      Noiembrie 25, 2011 la 00:12

      Wild Carpathia Trailer featuring HRH The Prince Of Wales.wmv

      sursa
      wildcarpathia
      Sunt multi pe lume care vad adevaratele frumuseti ale Romaniei…isi cauta chiar si radacinile de prin negurile istoriei…in Romania…

  2. Mihaela C.P. said,

    Noiembrie 25, 2011 la 18:51

    A, da, ca Printul Charles. Umbla o stire cum ar fi declarat ca daca i s-ar propune sa fie numit rege al Romaniei , nu ar zice nu. Si multi analisti au despicat vestea in multe ipoteze🙂.

    • yousef59 said,

      Noiembrie 25, 2011 la 19:30

      …ei,da trebuie sa mai zica si oamenii…stapanii acelui pamant…🙂

  3. Noiembrie 25, 2011 la 19:18

    Deseori ajung in Brasov fiind foarte aproape, este cel mai frumos oras, daca nu as sta in Busteni acolo as vrea sa locuiesc!🙂 frumos colaj ai realizata! Scuza-ma ca spun asta dar eu daca as fi stat undeva departe de anumite locuri, as fi plecat pe jos pana la ele, nu conta distanta :)))) Sunt subiectiv evident, asa ca nu ma lua in seama :)))

    • yousef59 said,

      Noiembrie 25, 2011 la 19:28

      …in aceasta perioada nici „la picior”n-as putea sa o iau ca e inchis drumul pe la vecini…dar vine ea vara!🙂

  4. Noiembrie 26, 2011 la 19:29

    Brasovul e al doilea oras din Ro pe lista mea de preferinte
    Evident, primul e Clujul (sunt subiectiva)dar daca ma gandesc la : libertate, munte, aer proaspat, tinerete, tabara – Brasovul trece pe primul loc

    • yousef59 said,

      Noiembrie 26, 2011 la 21:40

      Am fost in Cluj…cel mai mult mi-a placut in Gradina Botanica…e orasul tau de suflet🙂

  5. Boogie said,

    Noiembrie 27, 2011 la 00:51

    Ma simt mandru sa fiu brasovean. Este cu adevarat un oras frumos.

  6. eumiealmeu said,

    Decembrie 2, 2011 la 19:38

    ce-o fi şi pe tine cu dorul de ţară. cel mai mult am fost plecată din ţară în Suedia, 6 luni, şi când am venit plângeam de fericire, deşi nu pot spune că mi-a fost rău acolo, dar ideea e că trăiam ceva inexplicabil… nu, nu poţi lupta cu emoţiile…
    bine că mai există şi somnul să pună capăt fiecărei emoţii de zi cu zi, altfel cred că am pocni de atâtea sentimente câte încercăm…🙂

    • yousef59 said,

      Decembrie 2, 2011 la 21:54

      Dorul nu are legatura cu faptul ca ne e bine sau rau unde traim…cred ca e ceva inexplicabil…asa cum spui…

  7. eumiealmeu said,

    Decembrie 2, 2011 la 19:45

    am revenit… ai văzut cel mai frumos documentar despre românia? e şi la mine pe blog, dar e pe youtube… fă-l cunoscut tuturor…🙂


Lasă un răspuns

