2 NOIEMBRIE


Dimineata rece de noiembrie…ah,doar 10 grade!…daca ai prieteni nascuti azi,nu ezita ,suna-i, ca se bucura de gestul tau…stiu acest lucru pentru ca am o prietena scorpion, as putea spune de-o viata .Este o fiinta atenta,munceste din greu,foarte scrupuloasa,indrazneata,personalitate magnetica,un om pe care te poti baza…fiecare dintre noi are familia ei,copiii…prima intrebare cand ne telefonam este  aceea despre sanatate si apoi restul.Ne vizitam cand avem timp,nu ne plictisim cu mii de telefoane,ne stim of-urile si ne sfatuim,ne-am leganat una la cealalta copiii, ne respectam…un fel de surori am devenit in timp ,fartatie pe viata…Candva ei ii placea de Julio Iglesias cum canta…nu stiu daca mai asculta cineva muzica aceea pentru ca i-a trecut vremea demult…le pun aici,cine stie poate mai place cuiva…am plecat sa o sun …de regula, dureaza ceva convorbirea…si poate se mai incalzeste afara ca e tare rece…

sursa

youtube


sursa

youtube


sursa

youtube

8 comentarii

  1. Noiembrie 2, 2011 la 16:25

    Fratele meu e scorpion si l-am felicitat deja pe cand ma aflam in Ro
    Am o mica „problema ” si e reala. Uit zilele de nastere. Pur si simplu. Mi se mentioneaza si apoi le uit. Sa nu intelegi ca ma sustrag de la atentii, mereu le aflu, de obicei in ziua cu pricina…..si ma revansez cat de repede pot.
    Nu uit ziua de nastere a mamei si a partenerului pentru ca vin una dupa alta , in rest sunt VARZA
    Mai nou am noroc cu facebookul.
    Si mi-am facut un carnetel

    • yousef59 said,

      Noiembrie 2, 2011 la 16:57

      Sunt sigura ca ai prea multe date „acolo” asa ca mai scapa cate una…e firesc…sotul uneia din surorile mele este scorpion…este posesiv oarecum…🙂

  2. Noiembrie 2, 2011 la 16:27

    Iglesias ramane unic, si le place si celor mai tineri, frumoase dedicatii si ganduri.

    • yousef59 said,

      Noiembrie 2, 2011 la 17:03

      Ma gandeam si eu ca e de foarte multa vreme …dar probabil ca muzica buna e ca si vinul vechi…🙂

  3. Mihaela C.P. said,

    Noiembrie 2, 2011 la 20:23

    Si eu am cativa scorpioni de felicitat luna asta. Sper sa o fac la timp, uneori imi aduc aminte dupa ce trece ziua lor .La multi ani prieteniei voastre!🙂

    • yousef59 said,

      Noiembrie 2, 2011 la 21:35

      Multumesc frumos!Cele mai calde urari si „scorpionilor”pe care ii ai de felicitat!

  4. vasilescumihaela said,

    Noiembrie 3, 2011 la 19:00

    La multi ani!🙂


Lasă un răspuns

