NANCY AJRAM


De cand a dat criza peste bietul om, si salile de petreceri sau restaurantele nu-i mai sunt accesibile ca altadata,mai nou, face o parte din petreceri acasa…cum ar fi logodna fiului,a fiicei si in ultima vreme ,si nunta propriu zisa … ca oricum trebuie sa o faca …asa ca pune de o distractie pe cinste la el in ograda, cu muzici a caror volum se aude pana hat, departe…si uite asa ascult eu muzica, chiar din casa…depinde unde in cartier e petrecerea…Am observat ca Nancy Ajram e nelipsita din playlist-ul lor ,desigur si multi altii…si o petrecere de nunta e cam de miercuri seara pana vineri…asa ca, sa tot asculti…saptamana asta a fost doar joi seara si vineri pana pe la amiaza, ceea ce inseamna ca era doar  logodna.S-au bucurat oamenii ca baiatul lor si-a gasit o fata…mentionez ca nimeni nu da fata lui asa …degeaba…sunt acolo niste pretentii care se discuta.In perioada de criza care s-a lungit ,latit,oamenii au facut diferite economii,au renuntat la una,la alta,dar la muzica,nu…iar viata isi urmeaza cursul ei  si pe vreme de criza…parca am citit undeva ca saracimea lumii este mai putin predispusa la depresie…asta daca ne luam dupa toate studiile inventate tot la vreme de criza…

sursa

youtube

8 comentarii

  1. shakuka said,

    Octombrie 29, 2011 la 19:17

    in general lumea araba are un „playlist” impresionant.. eu asta am observat. si asculta mult mai mult muzica locala decat o facem noi sau europenii .

    • yousef59 said,

      Octombrie 29, 2011 la 19:21

      …foarte multa muzica…uneori ma intreb daca le pasa cu adevarat de criza ,sau au metodele lor de a trece peste…

  2. Octombrie 29, 2011 la 22:10

    Vecini de-ai tai?
    Si eu o ascult pe Nancy cateodata.
    Si in Liban am auzit muuuulta Nancy :)))
    Tu ce asculti? In afara de Tudor Gheorghe

    • yousef59 said,

      Octombrie 29, 2011 la 23:15

      …vecini de pe strada de jos…aici toata lumea se cunoaste…multa muzica ascult mai ales ’80-’90..da mi-e draga si romaneasca …arabeasca doar cativa…sigur ca se asculta in Liban ca e libaneza Nancy…

      • Octombrie 30, 2011 la 22:54

        Nu sunt termopane? :))))
        Daca asculta ziua e bine. Sa trebaluiesti prin gradina si sa o auzi pe Nancy…..mie mi se pare romantic, oriental………

      • yousef59 said,

        Octombrie 30, 2011 la 23:14

        De la mine din gradina asculti muzica de pe multe continente…este un club de noapte in padure care te trezeste la ore mici cu simply de best…au o boala cu Tina Turner …de acolo Nancy nu se aude…au aproape numai hit-uri vechi…nu am apucat sa ajung acolo sa vad cine patroneaza …am auzit ca e pe baza de cartela anuala…adica ei numai cu ei…da ,e romantic :)…

  3. Mihaela C.P. said,

    Octombrie 30, 2011 la 19:05

    Nunta ca nunta, ca s-or termina odata. Dar o sa vina randul botezurilor , prima aniversare, taiat de moț la copil si alte pricini de distractie mare. Bine macar ca iti place muzica :).


Lasă un răspuns

