CE MAI CITESC?


De cateva zile recitesc INDREPTAR DE SUPRAVIETUIRE a lui S.N.Lazarev (bioterapeutul rus considerat de biserica ortodoxa eretic crestin).El spune:

Exista trei tipuri de atitudini fata de viata:

1.atunci cand omul spune ca este fericit si lui nu-i trebuie nimic

2.cand el este fericit,are scopuri catre care tinde;

3.cand omul traieste cu un singur scop si uita despre toate celelate”

Indreptarul mi l-a dat candva sora mea…m-am apucat sa recitesc pentru ca nu ma simteam eu in apele mele…asa e la o vreme cand  incep sa cam scartie unele ,altele prin organism…am citit,am mai luat si cu cate un ceai de anason,unul de leustean…parca e mai bine…

Lazarev-„In principiu totul e logic.Pentru orice schimbare este necesara energie.Iar aceasta nu exista fara iubire,iar noi cerem prea des schimbari dar nu oferim iubire si grija”

Cu gandul la suferintele celor din Turcia ca urmare a cutremurului in care si-au pierdut viata atat de multi oameni, si la cuvintele lui Lazarev care ne spune ca”bolile sunt cu miile iar cauza una singura-insuficienta iubire de Dumnezeu” am inceput o noua zi…

6 comentarii

  1. Octombrie 24, 2011 la 13:38

    Si eu am nevoie de mai multa energie toamna asta……Am gasit in biblioteca de acasa o carte despre Energia Ki si vreau sa invat sa respir corect si sa meditez. Sa imi „adorm” gandurile atunci cand sunt prea multe si sa-mi las mintea libera. Nu e yoga, e doar o comuniune cu mine insami si are drept scop o mai buna canalizare a energiei prin meridiane…….
    Ceaiurile sunt foarte bune, numai ca mie nu-mi prea plac………. Ai plante pe langa casa sau le cumperi in pliculete?

    • yousef59 said,

      Octombrie 24, 2011 la 13:47

      Unele le cumpar ,altele le am pe aici in gradina…menta,musetel pe care il usuc sa imi ajunga pana la primavara cand iese cel nou,busuioc…nici mie nu-mi plac ceaiurile mai ales cel de leustean pt calmarea durerilor de colon…dar nu vreau sa ma las „dovedita”asa ca iau cu de toate 🙂

  2. cafeauata said,

    Octombrie 24, 2011 la 22:09

    Am inceput sa citesc Lazarev in urma cu cativa ani, dar am ajuns intr-un punct in care imi spunea altceva decat imi placea mie sa cred. Si-atunci, l-am abandonat. Poate voi relua candva…
    Varianta naturista de tratare a oricarei boli este de preferat medicamentelor. Ceaiurile, oricat de rele ar fi la gust, stiu ca imi fac bine fara sa faca rau in alta parte. De obicei beau ceai de anghinare, in crizele de fiere.
    Sa te faci bine!

    • yousef59 said,

      Octombrie 24, 2011 la 23:31

      Multumesc foarte mult!si eu am lasat cartea lui Lazarev si am reluat-o,ea este buna la inceput,partea cu sfaturile …sa devii tolerant ,neagresiv …toate bune pana aminteste de yoga…de acolo…totusi, nu pot fi eu judecatorul cuiva .Se spune ca plantele care cresc in jurul tau sunt cele eficace;sincer,am incercat multe ,rezultatele sunt de scurta durata,dar ma lupt…

  3. tuzdicoz said,

    Octombrie 24, 2011 la 23:42

    Din această descriere, se pare că e o carte interesantă. Cred că trebuie să o găsesc. Mulțumesc pentru sugestie!


Lasă un răspuns

