VISUL


Vreo jumatate de zi m-am tot gandit la visul din noaptea trecuta…se facea ca eram  intr-un sat de pescari si apele golfului aduceau la picioarele mele perle multe,valuri de perle..in departare erau pescari care isi aruncau plasele   si scoteau   perle…nu stiu ce asteptam acolo si nici cum am ajuns…m-a trezit soneria de la ceas …Dupa ce au plecat copiii la scoala m-am apucat eu de-ale mele treburi…printre altele si maslinele care le pun in fiecare an toamna la borcane…si tot invartite in apa acolo, mi s-a parut ca seamana cu perlele din vis…desigur la forma…La un timp m-am uitat pe TV si am vazut ca toata planeta vuieste de stirea ca il capturasera pe Gaddafi care era si ranit…ulterior au confirmat ca incetase din viata…toata lumea se bucura…Mi s-a facut parca rau…semana cu celelalte scene de bucurie pe care le-am vazut pe la tarile vecine ,bucurii, care au fost de scurta durata…acum nici ei nu stiu ce sentimente ii mai incearca dupa ce s-au scapat de „dictatori”…da ,ma rog ,fiecare cu ale lui, si eu cu gandul la perlele alea…doresc sa le fie bine la toti oamenii de pe lume!

Cu ceva timp in urma am vazut doua video-uri care m-au pus pe ganduri…legate tot de subiectul Gaddafi…

10 comentarii

  1. Octombrie 20, 2011 la 21:17

    Dincolo de sentimentele umane pe care le-am avut cand am privit poza cu Gadafi ucis, a existat un feeling de pace. Se spune ca cine sapa groapa altuia, cade in ea.
    Gadaffi a sapat mii de gropi si lumea intreaga stie asta, nu doar libienii.
    Dincolo de a afirma ca „s-a facut dreptate” probabil ca actiunea libienilor a avut efectul scontat. Ma indoiesc ca le poate fi mai rau decat le-a fost in acesti ani.
    Cat despre petrol si bogatii ma abtin sa comentez.

    • yousef59 said,

      Octombrie 20, 2011 la 21:55

      Sper sa nu treaca prin mari convulsii,sa li se aseza lucrurile cumva…o pace fara reglari de conturi…

  2. Mihaela C.P. said,

    Octombrie 20, 2011 la 22:08

    Cu ocazia asta cred ca se bucura in primul rand cei din Italia ,in speranta ca se vor intoarce refugiatii de razboi din Libia la ei acasa , dar si libienii care ma indoiesc ca au fost bine primiti in Europa. Si poate va avea si Libia o sansa de a se mai dezvolta un pic, sa ajunga macar ca Marocul sau Tunisia, nu mai vorbesc de Egipt , tari cu mare potential turistic , care si traiesc foarte bine din turism .Numai Libia era ocolita din cauza regimului totalitar.

    • yousef59 said,

      Octombrie 20, 2011 la 22:26

      Ma indoiesc de faptul ca se vor intoarce acasa libienii plecati prin lume…sau nu toti…pentru ca tranzitia sigur va fi un proces de durata…totusi ,sper ca vor avea un viitor.

  3. Bob said,

    Octombrie 21, 2011 la 00:55

    Fiecare lucru are un pret pe lumea asta…atatea sacrificii ,sper sa fi meritat democratia!

  4. Octombrie 21, 2011 la 15:17

    In afara de un razboi civil alimentat de framantari interne nu are ce sa se intample „rau”.
    Libienii trebuie sa invete sa traiasca dincolo de dictatura si tiranie , sa priceapa ca libertatea lor se termina acolo unde incepe libertatea celuilalt individ. Sa asimileze lent principiile democratiei. Sau ale monarhiei, cine stie :)))
    Well – i say………..Yemen comes next😀

  5. Camelia said,

    Octombrie 23, 2011 la 22:45

    Nu ştiu mare lucru despre simbolistica viselor, dar din auzite, perlele ar însemna lacrimi. Poate acele lacrimi de bucurie ale celor scăpaţi dintr-un coşmar care a durat prea mult; bucuria de a se reîntoarce acum la ei înşişi, liberi…la nişte fundamente; regăsirea unei existenţe, ei, ce până acum nu au trăit decât tirania unor experienţe, ca şi noi, cândva.

    • yousef59 said,

      Octombrie 23, 2011 la 22:52

      Sper sa stie sau sa invete din mers ce vor face cu libertatea…cu cea adevarata…


Lasă un răspuns

