SPIDER MAN


Fiica mea se teme de paianjeni…de cand era mica plangea doar daca auzea de ei…zilele trecute a gasit aceasta fotografie…si mi-a pus o gramada de intrebari…sincer,nu am vazut niciodata un spider cu chip uman…dar se pare ca exista…este un specimen rar RSPB  –Dorset-Anglia poreclit si Spider Man…in Marea Britanie de-a lungul timpului s-au descoperit 41 de tipuri de paianjeni…

Noi nu stim nici despre oameni totul…cate necunoscute…

– تخاف من العناكب؟! ربما سيقل خوفك عندما تنظر لعنكبوت يمتلك وجهاً إنسانياً، حيث وجد عنكبوت نادر الملامح يعيش في محمية RSPB الطبيعية في دورست بانجلترا, لقب بـ”الرجل العنكبوت” أو „spider man”.

حيث يحمل العنكبوت ملامح وجهاً إنسانياً علي ظهره عن طريق ثقوب صغيرة ترسم ملامح دقيقة جداً. يذكر أن عدد المخلوقات الصغيرة ذات الثمانية أرجل التي وجدت بالمملكة المتحدة قد وصلت إلي 41 نوع منذ عام 1890.

sursa

http://www.ilanews.net

4 comentarii

  1. Octombrie 12, 2011 la 11:12

    Cand eram copil si mie imi era frica de paianjeni, insa acum cand gasesc cate unul in casa (si gasesc zilnic datorita plantelor de pe casa), il iau in mana si il duc afara. Nicioadata nu am fost intepat de paianjen, chiar si cei mari sunt onofensivi. Paianjen cu cruce am vazut doar de cateva ori, in padure, agatat de plante.

    • yousef59 said,

      Octombrie 12, 2011 la 11:21

      …adica nu au prin trompa aia otrava?ca parca am citit undeva de paianjenul „Vaduva”,ala negru care isi ucide partenerul?…sau o fi doar o poveste🙂

  2. ganguritu said,

    Octombrie 12, 2011 la 13:48

    …pff, nu prea-mi plac paianjenii, dar nici foarte frica de ei nu-mi este. Probail ca nu sunt foarte multe din speciile foarte periculoase pe la noi…

    • yousef59 said,

      Octombrie 12, 2011 la 13:53

      …8 picioare,mergatori peste tot,nu,n-are cum sa-mi placa…nici n-as sti sa-i deosebesc care si cum inteapa…🙂


Lasă un răspuns

