ROMANIAN AUTUMN


Autumn was never

Niciodata Toamna

Tudor Arghezi (1880-1967)

Niciodata toamna nu fu mai frumoasa

Sufletului nostru bucuros de moarte.

Palid asternut e sesul cu matasa.

Norilor copacii le urzesc brocarte.

Casele-adunate, ca niste urcioare

Cu vin ingrosat in fundul lor de lut,

Stau in tarmu-albastru-al raului de soare,

Din mocirla carui aur am baut.

Pasarile negre suie in apus.

Cu frunza bolnava-a carpenului sur

Ce se desfrunzeste, scuturand in sus,

Foile-n azur.

Cine vrea sa planga, cine sa jeleasca

Vie sa asculte-ndemnul nenteles,

Si cu ochii-n facla plopilor cereasca

Sa-si ingroape umbra-n umbra lor, in ses.

sursa

youtube

******************

E noapte …nu pot sa dorm si citesc poezii romanesti…am gasit ceva care mi-a placut mult si am pus aici…

12 comentarii

  1. ganguritu said,

    Octombrie 11, 2011 la 13:32

    Imi plac poeziile de Arghezi🙂 mersic.

  2. Camelia said,

    Octombrie 11, 2011 la 21:45

    A fost, până acum, un fel de vară târzie cu zile îmblânzite de soare ori de gânduri ce nu se voiau încă duse pe cărări de frunze aurii; e încă verde încă neveştejit pe multe meleaguri, pe altele însă am înţeles că ar fi nins; a ajuns pe-acolo neaua, când pe-aici, pe la mine, îmi părea că nici nu aş fi atins toamna.

    • yousef59 said,

      Octombrie 11, 2011 la 22:12

      Se anuntase o toamna lunga,blanda…mai cred ca se intoarce…

  3. Camelia said,

    Octombrie 11, 2011 la 21:48

    Un om care îmi este tare drag, bun prieten al părintelui meu care nu mai este de câtva timp pe pământ.

    • yousef59 said,

      Octombrie 11, 2011 la 22:10

      Iti multumesc…si mie imi este tare drag Tudor Gheorghe ,si nu numai atat…muzica lui imi umple ochii de lacrimi…

  4. ovi said,

    Octombrie 12, 2011 la 03:36

    e minunata toamna…
    artistii romani au cantat-o in forme multiple… parca desavarsind-o…
    de ce oare… imi e dor Toparceanu cu….de rapsodii de toamna… ???

    • yousef59 said,

      Octombrie 12, 2011 la 08:45

      …”Trei petunii subţirele,
      Farmec dând regretelor,
      Stau de vorbă între ele:
      „Ce ne facem, fetelor?…”
      …poate e dorul acela de toamna romaneasca 🙂

  5. cafeauata said,

    Octombrie 12, 2011 la 21:55

    Anul acesta ma bucura venirea toamnei odata in plus, pentru ca imi va fi putin mai usor la servici. Despre culorile ei… minune adevarata!
    Multumesc si pentru muzica!

    • yousef59 said,

      Octombrie 12, 2011 la 22:44

      Cred ca fiecare anotimp are farmecul si frumusetea sa…toamna are culorile superbe…iti multumesc pentru vizita…iti doresc o toamna frumoasa si tot binele!

  6. tuzdicoz said,

    Octombrie 15, 2011 la 22:58

    Mulțumesc pentru melodie!

    • yousef59 said,

      Octombrie 16, 2011 la 12:06

      Tudor Gheorghe este un cantaret special…iti doresc tot binele!


Lasă un răspuns

