DRACONIDELE N-AU VENIT


Draconidele nu s-au aratat …luna a stralucit toata noaptea…unii au zis ca asta ar fi fost cauza…stralucirea lunii reduce din metori,dar nu s-au vazut deloc.Poate data viitoare vom fi mai norocosi si nu vom zice ca am luat plasa stelara…Pana atunci mi-am gasit o imagine de la perseide care au facut spectacol undeva in nordul Amman-ului…dar nici atunci nu s-a vazut  de la mine.Si cand te gandesti ca anuntasera 750 de meteori pe ora,ploaie adevarata de meteori,foc de artificii,praf stelar,ce mai,spectacol in toata regula!De fapt nu am mai stat de o vreme cu ochii pironiti noaptea pe cer ,si cum a fost caldut…a fost frumos…consolare…parca as avea nevoie de bete puse in ochi precum motanul Tom  cand  se chinuia sa ramana treaz…

16 comentarii

  1. Octombrie 9, 2011 la 13:12

    La noi spectacolul draconidelor a debutat cu ploaie si s-a incheiat cu ninsoare…

    • yousef59 said,

      Octombrie 9, 2011 la 13:28

      …prea frig pentru octombrie :(am vazut la stiri pe Romanasul meu ,(tv)si ma gandeam ca oamenii n-au terminat de desfacat purumbul,si-au pus baza intr-o toamna lunga…si cand colo a venit zapada :(cat despre draconide nu-s asa de importante 🙂

  2. ganguritu said,

    Octombrie 9, 2011 la 17:23

    Eu personal am tot stat cu ochii pe cer, e adevarat ca nu s-a luat in calcul ca luna este in ultima faza catre luna plina si lumineaza foarte tare, dar, asa cum s-au vazut in alte tari, puteam si noi sa vedem.
    Eu unul nu am vazut, dar am primit o poza facuta de un prieten de-al meu care a reusit sa surprinda una (din cele 750/h )

  3. Octombrie 9, 2011 la 21:37

    „Plasa stelara” :))))

  4. Theodor said,

    Octombrie 10, 2011 la 08:50

    Macar asa conspirationistii extremi si fara pic de minte au vazut ca nu-i nimic, cate articole d egenul 2012 am vazut in legatura cu asta….pt unii si un ambalaj cazut prea nu stiu cum e…. :))

  5. Octombrie 10, 2011 la 17:23

    Nici macar o steluta n-ai vazut?

    • yousef59 said,

      Octombrie 10, 2011 la 18:02

      …sa ne lamurim…cerul a fost plin de stele , doar ca ele au sezut cuminti si se pare ca nu aveau habar de nici un „spectacol”ce ar fi trebuit sa-l faca…🙂

    • yousef59 said,

      Octombrie 12, 2011 la 17:32

      …asa au zis si de draconide…dar nu mai conteaza cine vine…spectacol pe cer sa faca… :)multumesc de stiri…


Lasă un răspuns

