NU UITA SA ZAMBESTI …VEI FI MAI PUTIN STRESAT!


***Fizicianul Albert Einstein sustinea ca, barfa este singurul zgomot care se propaga mai iute decat sunetul

***Bernard Shaw afirma ca a scris numai opere geniale.”Dar bine-i-a replicat odata un prieten-una din piesele tale a fost fluierata la Londra,Berlin,New York si Roma”.

-„De acord-raspunse Shaw-dar care dramaturg se poate lauda ca a ajuns sa fie fluierat in atatea mari capitale in acelasi timp?

***Scriitorul John Erskine a fost intrebat daca nu a observat si daca nu a fost influentat de faptul ca,uneori,cand vorbeste in fata cititorilor sai,acestia se uita mereu ,in mod ostentativ la ceas.

-Nu,raspunse Erskine,asemenea fenomene nu ma fac sa-mi pierd cumpatul.Sint obisnuit cu ele.Sint vag nelinistit numai atunci cand auditorii mei incep sa-si scuture ceasurile,crezand ca au stat de-a-binelea.

***Scriitoarea americana Margaret Mitchell a declarat intr-un interviu:”Trebuie permanent sa inveti din greselile altora;viata e prea scurta si nu ai timp suficient sa le comiti singur pe toate.”

***”Cand un critic de arta intalneste un alt critic de arta-povesteste Picasso in amintirile sale-ei vorbesc despre teme,stiluri,tendinte,mesaje.Pictorii, in schimb,cand se intalnesc,isi dau adresa celui mai bun furnizor de rame si terebentina”.

***Odata,un medic i-a spus lui Marc Chagall:

In calitate de cunoscator al anatomiei omului,va asigur ca din punct de vedere medical,oamenii pe care ii desenati dvs.trezesc nedumeriri.

Posibil-i-a raspuns celebrul pictor-dar va asigur ca oamenii mei vor trai mai mult decat pacientii dumneavoastra.

***Celebrul actor Jouvet ii spuse intr-o zi lui Francois Perrier:

Eh,daca Moliere te-ar vedea jucand asa in piesele sale,s-ar rasuci in mormant…

Cum insa tu l-ai jucat inaintea mea-raspunse Perrier foarte demn-inseamna ca s-ar aseza la loc!

sursa

Almanah fara coperti…foarte vechi…

6 comentarii

  1. ovi said,

    Septembrie 5, 2011 la 17:01

    faine… chiar am zambit…
    mi-ar place sa am si eu, almanahul fara coperti…

    • yousef59 said,

      Septembrie 5, 2011 la 18:16

      …l-am „salvat”din mainile fiicei mele cand era foarte mica…daduse iama in cartile romanesti pe care mi le-am adus de-a lungul timpului si la care tin foarte mult…acum ,ea insasi le aseaza fiecare la” locul „lor …nu stie sa citeasca foarte bine in limba romana, dar se straduie…🙂

  2. camelia said,

    Septembrie 6, 2011 la 21:07

    Atât de multe face un zâmbet şi nu costă nimic…şi mi-aş dori să îi fie fiecăruia un firesc…şi-aşa începem să trăim într-o lume încrâncenată…atât de multe priviri încruntate de parcă ar mutila sufletul…îl avem în ochi…Un zâmbet poate semnifica o anume disponibilitate afectivă a unei fiinţei, aşa îmi pare…trezeşte sentimente….o privire încruntată indispune.

    • yousef59 said,

      Septembrie 6, 2011 la 21:56

      …eu as dori ca toata lumea sa se trezeasca dimineata cu zambetul pe fata…sa nu mai fie tristete pe lume…

  3. cafeauata said,

    Septembrie 6, 2011 la 21:28

    Din pacate oamenii ma fac tot mai rar sa zambesc… In compensare insa, zambesc de fiecare data cand vad un catel, o pisica sau ce animale se mai ivesc… Si zambesc la filmele lui Mr. Bean, la Stan si Bran, la Louis Defunes, evident la monologurile lui Toma Caragiu si la alti cativa. Si la clasicele desene animate ale lui Disney!
    Multe zambete sa ai!

    • yousef59 said,

      Septembrie 6, 2011 la 21:57

      …mi-am amintit de „Soparlita libera” a marelui Toma!🙂 …si ma uit la Tom si Jerry impreuna cu fiul meu…uneori chiar zambesc „cu gura pana la urechi”😀 avem nevoie de un zambet chiar daca nu dureaza prea mult…


Lasă un răspuns

