DIMINETI CU FERESTRE DESCHISE


M-am trezit fredonand… muzica folk…Buna dimineata zi noua!

„Am dormit o noapte intr-un pat de copii

Si-am visat cum rasar flori de foc pe campii

Iar prin ochi de parinti

Se-adunau lacrimi fierbinti

Se facea ca alerg fara noima pe-un drum

Si din stele curgeau mari fuioare de scrum

Iar Pamantul stingher

Nu-si gasea vadul zilei pe cer

Dimineti cu ferestre deschise

Dimineti cu sageti de cocori

Dimineti pentru viata si vise

Dimineti fara lacrimi in zori

Dimineti fara ganduri ucise

Dimineti fara dorul de nori

Dimineti cu ferestre deschise

Dimineti pentru oameni si flori

Am deschis fereastra dupa groaza din vis

Asteptand sa-ntalnesc balti de soare ucis

Dar sub cerul din zori

Am gasit pacea din flori

Si atunci din cosmar ochii mei s-au intors

Implorand fara glas timpul vietii netors

Sa nu-si treaca prin noi alt razboi

Sangeroasele ploi

Peste toti lumina se revarsa la fel

Cum sa poti deslusi cine-s eu, cine-i el?

Cand pe globul de vieti drumu-i sterp

Fara drumeti

Sa gasim, oameni buni, dupa noapte popas

Pentru cate iubiri in priviri ne-au ramas

Si-mpreuna sa vrem sa-mplinim

Cat destin mai avem.”

17 comentarii

  1. August 23, 2011 la 19:27

    Imi place foarte mult Hrusca. Anul trecut, prin decembrie am avut ocazia sa il aplaud la scena deschisa…..nu am cuvinte….cat de bine ne-a facut concertul
    E incredibil si in realitate! Canta perfect!

    • yousef59 said,

      August 23, 2011 la 20:29

      L-am vazut de mai multe ori in vremea aceea cand folk-ul era foarte iubit..erau tineri…in ultima vreme doar ii ascult…muzica folk inseamna mult pentru mine…si mie imi face bine cand ascult…

  2. cafeauata said,

    August 24, 2011 la 01:16

    Din pacate sunt tot mai rare diminetile in care nu vedem sau nu auzim despre parinti indurerati, razboaie, crime…

    • yousef59 said,

      August 24, 2011 la 01:30

      Asa este…suntem tulburati de tot ce se intampla in jurul nostru…

  3. Samsara said,

    August 24, 2011 la 08:15

    Frumoasa dimineata !
    Multumesc pentru ca mi-ai reamintit melodia!

    • yousef59 said,

      August 24, 2011 la 10:51

      Pentreu mine muzica folk e ca un” balsam” pentru suflet…multumesc si eu!…

  4. August 24, 2011 la 10:48

    […] lui Raul Mai multe…despre… Blogul lui Teo Biceginatura Samsara Alex Ciprian Share this:Like this:LikeBe the first to like this […]

  5. ovi said,

    August 25, 2011 la 05:08

    seara ascult cantec de greier…
    dimineata e linistea incantatoare… cand totul tace… chiar si eu…
    foarte rar deschid fereastra camerei…dar mereu o dechid pe cea a sufletului…
    pe hrusca l-am vazut si ascultat ei pe aici… mai ales cu minunatele lui colinde… imi e dor de ele…

    • yousef59 said,

      August 25, 2011 la 10:14

      Colindele lui Hrusca sunt unice…daca le ascult in preajma sarbatorilor atunci e cel mai greu, pentru ca aici nu prea sunt fulgi de zapada si nici colindatori la geam… 😦

      • ovi said,

        August 25, 2011 la 13:24

        unde esti tu… de nu ai zapada iarna???
        de obicei eu am…. iarna trecuta a fost poate pera multa…

      • yousef59 said,

        August 25, 2011 la 13:48

        …in Middle East…Iordania…ultima oara a fost zapada acum vreo patru ani…adica de vreo 21 de ani am vazut zapada rar… 😦

      • ovi said,

        August 26, 2011 la 00:24

        interesant…
        Iordania…. nu am conoscut pe nimni din tara aia…
        cum este viata acolo??? nu stiu prea multe despre Iordania…
        cm ai ajuns? ce motivatii ai avut ???
        sa fie mereu bine… asa iti doresc…
        ovi

      • yousef59 said,

        August 28, 2011 la 04:00

        …am ajuns aici acum multi ani…sotul a studiat in Romania inainte de ’89…ne-am casatorit…viata este la fel ca peste tot,doar ca e o zona cu probleme…motivatii?…acum copiii…

      • ovi said,

        August 28, 2011 la 06:13

        da… este de inteles…
        sa fie mereu bine… asa iti doresc… si sa fii fercita langa sot si copii…

      • yousef59 said,

        August 28, 2011 la 06:19

        …doar ca e greu cu dorul… 😦

      • ovi said,

        August 28, 2011 la 16:04

        dorul este peste tot…
        cat de des mergi in ro??? eu de obicei in fiecare an… la inceput de iarna…

      • yousef59 said,

        August 28, 2011 la 19:07

        …am fost vara trecuta…am stat 3 luni…din pacate,nu ma pot duce in fiecare an… e foarte costisitor… 😦


Lasă un răspuns

