POVESTI DE DRAGOSTE…


Cineva este directionat de Google de cateva zile spre site-ul meu…cauta ” cuplul celebru Taylor-Burton”…vreau sa ii spun ca regizorul Martin Scorsese va face un film la care va fi regizor si co-producator,despre povestea legendara de dragoste dintre Elizabeth Taylor si Richard Burton ,cea mai mediatizata relatie de dragoste din epoca care a durat aproape doua decenii,cu divorturi si impacari si alte nabadai, cu presa de scandal … care de regula se baga prin viata personala a oamenilor si scotoceste acolo bine,bine, si ce nu gaseste,inventeaza…etcNu stiu cine vor fi actorii care vor interpreta rolurile…vom mai auzi noi si va voi tine la curent daca intre timp nu va veti pierde” interesul”sau veti descoperi pe un alt traseu urmarea…Pana atunci,am gasit pe youtube doua materiale pe care le postez aici sa se delecteze cu ele…(oameni optimisti cei care cauta pe aici)

***

Cei doi actori celebri trecuti la cele vesnice ,uite ca mai sunt cautati chiar si acum cand suntem preocupati de multe alte lucruri…poate pentru frumusetea lor…

Fiica mea in varsta  de 15 ani am vazut ca se uita la  Cinderella …aia cu Drew Barrymore si Dougray Scott…un fel de  Cenusareasa…  si dragostea asta…


6 comentarii

  1. Theodor said,

    August 21, 2011 la 11:30

    cum ai schimbat poza de la gravatar, mie imi pare tot cea clasica cu toate ca am adaugat alta.Daca ma poti ajuta raspunde-mi!

    • yousef59 said,

      August 21, 2011 la 12:18

      @theodor
      …te duci in my profile si iti apare …change gravatar…clik la rasfoire din pozele pe care le ai la tine in computer…daca nu ai coboara intai una care iti convine si dupa aceea intri la gravatar…o bifezi acolo in casuta G…ea se schimba dupa ce inchizi blogul…la deschidere iti va aparea gravatarul cu imaginea noua… :))

    • yousef59 said,

      August 21, 2011 la 12:59

      @theodor
      „Upload a new image from your computer”…nu ai reusit? :((

      • Theodor said,

        August 21, 2011 la 19:12

        Nu!!!Eu dau la edit my profile si la my images dupa care add image, upload si nu imi apare, adica apare dar pe principal este tot cea clasica, daca ai putea spune mai detaliat…
        :(((

      • Theodor said,

        August 21, 2011 la 19:13

        Am reusit, multumesc mult!

      • yousef59 said,

        August 21, 2011 la 19:37

        ha,tocmai voiam sa iti mai spun ceva…bine ca ai reusit 🙂


Lasă un răspuns

