IN CUSCA


Egiptenii au savurat umilirea omului care i-a condus aproape 30 de ani  …spectacolul  a fost dat in direct pe televiziunea de stat…Hosni Mubarak are 83 de ani…cui ii mai foloseste moartea lui?…dar cu ajutorul cui a domnit 30 de ani?cine a inventat aceste dictaturi si pentru ce?

-sunt doar intrebarile mele si parerile mele…si Saddam a fost spanzurat si Irakul tot distrus este,de saracie si de probleme…

-se spune ca poporul care isi ucide conducatorul va fi blestemat,parasit,totul ii va merge rau…ma gandesc la Ethiopia,Irak,Romania…

-parerea mea personala…dictatura nu a fost acolo zeci de ani de capul ei…83 de ani…eu cred in alta judecata…

7 comentarii

  1. August 3, 2011 la 18:49

    Din fotoliu si eu sunt tentata sa cred in alta judecata. Mi-a fost chiar mila , am urmarit toata transmisiunea .La un moment dat n-am mai stat, era grotesc.
    Teoretic nu ajuta la nimic
    Practic, asta e legea vietii. Nu uita de legea Talionului. A avut scopul ei si perioada ei de glorie si o mai are si astazi. Nu pot sa judec daca e corect sau nu……..
    In sala au fost doar 500 de locuri. Erau putini oameni fata de cum ma asteptam – pentru ca nu le-a dat voie. Majoritatea celor prezenti – in afara de presa- erau persoane care si-au pierdut copiii, sotul , sotia, sau toata familia din cauza acestui om.
    Si daca eu as fi fost in acea sala si daca mi-as fi pierdut nepotii sau copilul , si daca Hosni nu se afla in cusca, te asigur ca l-as fi ucis cu mainile goale.
    De vina pentru lunga lui dictatura nu este poporul egiptean ci marile puteri care erau multumite ca Egiptul livreaza latimp combustibilul , plus ca era sistem tampon pentru Israel care sta pe un vulcan……..
    sa nu uitam ca Egiptul si-a inchis granitele mult timp pentru „fratii” din palestina.I.ar fi lasat pe aia sa moara acolo de foame si de saracie.

    Asta e viata Yousef, teoretic nu ii corect ce se intampla dar exista o lege a seriilor si orice actiune- are reactiune. Hosni trebuia sa se gandeasca la asta in urma cu muuuulti ani. Sa nu-si omoare si sa nu-si tortureze poporul, sa nu-si tina tinerii pe strazi fara bani, disperati, fara viitor, fara sperante.

    • yousef59 said,

      August 3, 2011 la 18:54

      Am vazut pe internet…ma gandesc la faptul ca e un batran…

  2. August 3, 2011 la 20:46

    Stiu….si mie mi-a fost mila. Erau si fii lui si fostul ministru de interne
    E clar ca familia lui va plati oalele sparte

    • yousef59 said,

      August 3, 2011 la 21:16

      @Hapi.River_woman
      Cand au plecat colonialistii din zonele astea si-au lasat cozile la conducere si zeci de ani au manipulat oamenii…si nimic n-a miscat fara sa se stie „sus”…Mubarak la inceputurile conducerii era foarte iubit de oameni…pe urma probabil l-au innebunit bogatiile(dovada ca a acumulat foarte multe )si a inceput sa fie urat de ai lui…(sunt pe-aici cativa egipteni care il compatimesc), nu s-a mai controlat…megalomania…ma gandesc doar ca toti au facut la fel…e ceva in ei … :((

  3. August 3, 2011 la 21:02

    Au trecut mai bine de 20 de ani de la revolutia noastra, si abia acum apar mici scantei din adevarul care ar trebui stiut.
    Mai avem de asteptat cateva decenii pentru a incepe sa intelegem actiunile din Egipt.
    De multa vreme nu mai cred ce vad la stiri, fie ca e vorba de un sarpe veninos gasit intr-un parc, sau moartea unui rege.

    • yousef59 said,

      August 3, 2011 la 21:05

      @George Secareanu
      Asa am devenit din cauza lor…ca ne-au manipulat in n directii cu stirile,actiunile lor… :((

    • August 4, 2011 la 16:25

      George, eu urmaresc pt stirile din toata lumea Al Jazeera English, este de departe cel mai obiectiv si transant post TV din toata grila mea de………600 de programe. Am pus la socoteala si jurnalele din Germania, dar……..nu se compara. Daca vreau sa stiu ce se intampla in lume, citesc Der Spiegel si ascult Al Jazeera


Lasă un răspuns

