VORBESTE MAREA


Dimineata, s-au intors copiii de la mare;au fost trei zile cu cineva care avea o treaba acolo…eu,oricum nu m-as fi putut duce din cauza caldurii prea mari…(treaba cu baierile inimii)…astept alta ocazie…(sfarsitul verii)…m-am simtit ciudat fara ei…mereu cand se duc undeva fara mine ,retraiesc sentimentele acelea cand am plecat singura in Romania si ei au ramas aici cu totii o luna…frumos la Aqaba acolo,le-a placut…eu,din cate mari am vazut, in inima mea tot Marea Neagra ramane cea mai draga…asa sunt eu…fiecare cu marea lui…si chiar l-am ascultat pe Catalin Crisan ,cu marea lui care vorbeste…il pun aici…

6 comentarii

  1. Iulie 25, 2011 la 13:17

    Sincer, de multe ori m-am intrebat cum ai reusit sa te adaptezi…

  2. Iulie 25, 2011 la 13:31

    Ce amintiri frumoase mi-ai trezit……..de pe vremea in care parintii mei erau (mai)tineri iar eu eram………(foarte) tanara. Si fara minte, asa cum era la moda
    Uite, o melodie de muzica populara sa te inveseleasca 😀
    http://www.youtube.com/watch?v=IF4z8ePScmk (era si video dar se auzea prost)

    Copiilor tai le place in Romania?

    • yousef59 said,

      Iulie 25, 2011 la 13:39

      @Hapi:
      Copiilor mei le place Romania mult…doar ca asa,numai de vacante, ca e mult mai frumos ca aici…ultima oara cand am stat trei luni erau chiar iritati ca nu mai vine timpul plecarii…si eu care…multumesc pentru melodie!

  3. yousef59 said,

    Iulie 25, 2011 la 13:31

    Greu… cu continuitate …cand ma gandesc la unii care s-au fixat prin alte locuri si se simt si se inradacineaza acolo ,ma intreb daca nu cumva eu am asa o anomalie …din urma careia mi se trage…

  4. cafeauata said,

    Iulie 27, 2011 la 16:16

    Si mie imi este draga Marea Neagra si, chiar daca sunt acasa, sa stii ca n-am vazut-o de 13 ani. E prea departe, e prea scump, e prea obositor. Motive putem gasi…
    Te imbratisez!

    • yousef59 said,

      Iulie 27, 2011 la 16:28

      Da,asa e…cred ca cei care au norocul sa traiasca prin zona aceea,sigur uneori le e dor sa se duca pe la munte…si apar si la ei motivele…o sa treaca ea si vara…o zi cat mai buna!


Lasă un răspuns

