SCOALA DE SOFERI


Am vazut azi pe cineva care locuieste pe strada noastra…isi conducea masina…foarte rar ne vizitam,fiecare fiind ocupata cu ale ei…a oprit si am schimbat cateva vorbe…mi-a povestit cum a facut scoala de soferi ajutata mai intai de sotul ei si abia pe urma la scoala propriu zisa…mi-a amintit de o gluma( gustata la vremea ei)pe care am vazut-o la tv…

Iata povestea de mai jos interpretata de doi actori de comedie de pe aici…

– ea,are maine  ultimul examen pentru carnetul de sofer

-a mai dat dar nu a luat

-el,sotul,pe post de instructor dar nu uita ca e si sot

-o cearta ca nu intelege,ea e supusa

-ii spune ca trebuie sa bage la cap ca sa nu se mai intoarca plangand ca n-a luat ca data trecuta

-ex…cand te urci in masina te uiti in oglinda…da,da,in aia in fata careia dimineata iti pierzi vremea punandu-ti machiajul(cam mult)…

-ea,saraca,vrea sa inteleaga dar el depaseste atributiile de instructor…intra pe rol de sot,o intimideaza cumva

Limba pe care ei o vorbesc este una mai putin literara,e beduina…expresiile cu care o mustra isi pierd din savoare traduse…totusi gestica lui exprima totul…

M-am gandit daca si vecina a avut de suferit cu” instructorul sot”…

Ps.In aceasta tara masinile aproape ca sunt mai multe decat numarul total de locuitori…

18 comentarii

  1. Iulie 21, 2011 la 19:23

    Sa nu uitam ca in multe tari arabe femeile nu au dreptul sa conduca!

  2. yousef59 said,

    Iulie 21, 2011 la 19:29

    Pe zi ce trece, femeile -sofer sunt tot mai multe…aici femeia,legal,nu-i privata de nici un drept …depinde de familia in care traieste insa…

  3. Iulie 22, 2011 la 07:19

    Frumos povestit :)))

  4. Shakuka said,

    Iulie 22, 2011 la 08:11

    In ce tara traiesti?
    @George: doar Arabia Saudita, singura tara araba unde femeile n-au dreptul sa conduca

  5. yousef59 said,

    Iulie 22, 2011 la 09:22

    Aici,in Iordania legilie prind drepturile femeii sunt occidentale…

  6. fosile said,

    Iulie 22, 2011 la 09:31

    Cred ca si-a gresit orientarea profesionala.
    E „facut” sa fie instructor auto…
    Noroc ca n-a batut-o.

    • Naeema Al said,

      Iulie 23, 2011 la 05:43

      Da ia dat vreo doua impinsaturi ca lumea. Interesant ca face parte din comedie…poate nu am eu simtul umorului.

      • Naeema Al said,

        Iulie 23, 2011 la 05:45

        Eu cred ca-i zburam fata de masa din cap, cu tot cu cap. :)))

      • yousef59 said,

        Iulie 23, 2011 la 09:08

        Ei,fiecare cu „comedia”lui…

  7. yousef59 said,

    Iulie 22, 2011 la 09:33

    @Adrian:Multumesc frumos!Stii,glumele lor sunt placute… insa suna mai bine in limba originala…ca si cele romanesti pe care eu le spun reactia nu e cea pe care o astept…

  8. yousef59 said,

    Iulie 22, 2011 la 09:40

    @fosile:Vazut si in alte roluri , s-ar putea spune acelasi lucru…

  9. cafeauata said,

    Iulie 23, 2011 la 16:17

    Stii ce poate sa fie mai rau? Eu am avut chiar si un instructor care – pe banii mei – facea aproximativ aceleasi gesturi ca si actorul din clip! Am trecut definitiv de faza in care sa doresc sa am carnet de conducere.
    Buni actori, chiar si fara sa inteleg limba, m-am distrat copios.

  10. yousef59 said,

    Iulie 23, 2011 la 16:29

    @cafeauta:
    Asta fiind sot „instructor”,parca ar mai avea scuze vis-a-vis de instructorul adevarat care ti-a mancat banii si probabil nervii(?)…in acest caz nu mai putem zambi…

    • cafeauata said,

      Iulie 23, 2011 la 18:43

      La faza de aici am ras chiar, dar cand imi amintesc fazele traite pe viu, imi vine realmente rau de la stomac. Mai bine sa nu-mi amintesc, viata e frumoasa si fara carnet de conducere!

  11. yousef59 said,

    Iulie 23, 2011 la 19:10

    @cafeauata:
    Sigur ca e frumoasa ..si scaunul din dreapta e un loc…poate nu a fost sa fie…

  12. eumiealmeu said,

    Iulie 24, 2011 la 18:05

    * Naeema Al – am râs atât de tare la reacţia ta – cu zburatul feţei de masă – încât soţul meu m-a întrebat despre ce e vorba. şi când i-am povestit, a râs şi el copios, deşi acesta e un lucru mare, fiindcă el este un serios şi jumătate şi nu reuşesc mereu să-l fac să schiţeze zâmbete… 🙂


Lasă un răspuns

