O GLUMA…


***-ALO,alo aici e Tarziu.

Ei,si crezi ca pe la noi este mai devreme?

––––––

***Dumas-tatal si fiul s-au bucurat reciproc de gloriile lor literare.

La premiera piesei „Demi-Monde„a lui Alexandre Dumas-fiul,un admirator al lor se adreseaza lui Dumas-tatal:

Cred ca si dumneata ai in parte un merit in acest succes.

Numai in parte?Dar mi se pare ca principalul merit e al meu!zise Dumas -tatal.

-?

Fiindca eu sunt autorul autorului!

–––––––-

***Honore de Balzac lucra de obicei noaptea pana auzea cantand cocosul din gradina casei lui.

Intr-o noapte distrat si enervat,spuse deodata servitorului care se culca si el tot spre ziua,cu stapanul sau:

Du,te rog,cocosul la ceasornicar…

–––––-

*** Baudelaire  despre un avar:

-„Cand cutare va arde in Iad,va fi in stare sa spuna Diavolului:Nu prapadi lemnele.Pot sa ard si la foc mai scazut…”

–––––

***-Esti frate cu George

Da,dar de departe…

Pai,cum vine asta?

Pai,sa vezi.Noi,santem zece frati.El,e cel mai mare,iar eu, cel mai mic.Vezi,prin urmare,ce distanta…

––––––-

***-Nu aveti nimic pentru parul meu alb?

Cel mai mare respect,doamna!……

sursa

GLUME VECHI

Lasă un răspuns

