GANDURILE MELE…


    Dupa ce am vorbit cu mama mea  a trecut timpul fara sa stiu…Am intrat in noapte si eu am ramas aici cu gandurile mele..toti  ai casei dorm…De cate ori ii aud glasul  mamei,schimbat ,e ca si cum un sfredel se rasuceste prin sufletul meu.Mi-a spus ca au fost niste zile in care s-a intors frigul si ma gandeam la ea (daca i-a fost frig)si la ciresii din gradina.De fiecare data o intreb ce mai este nou acolo  …ea ,spune ,ca mai toti sunt plecati prin lume sa caute bunastarea  …si ma cuprinde frigul tristetii.Si atunci ,ma gandesc daca nu cumva incarcati de greutati,confuzi si aproape pierduti ,orbecaim in directii gresite si ne trezim in fata marii treceri …speriati si nepregatiti…in timp ce noi ne ocupam toata viata cautand altceva …

(Sunt doar gandurile mele;fiecare dintre noi vede intr-un anumit fel lucrurile…de acolo si majore discrepante…)Caut mereu raspunsuri…Candva, parca citeam cu invidie despre actorii americani care se duceau la studio cu avioanele sau elicopterele personale(calculam cam cat i-ar trebui si romanului meu sa se duca la serviciu cu un astfel de transport si cam cat ar costa)…iata ca si la noi sunt avioane personale,(si top-uri de bogati)ba chiar si taxi-uri aeriene…doar ca pentru omul simplu care isi dramuieste si banutul pentru taxi-ul obisnuit,nimic nu s-a schimbat …Deci revenind la „oile mele”(calculelele lui Horatiu Malaele,)mereu vor exista lucruri pe care le vom citi doar ca stiri,viata noastra neintersectandu-se cu ele…

Si parca  vad imaginile celor pe care ii stiu de o viata  contopiti cu versurile lui Adrian Paunescu

„Si nu se stie,sunt tarani sau ingeri sunt,pesemne

Cei care de atatia ani aduc in casa lemne

Si sufla-n focul lor mereu sporidu-le nadejdea,

Sa-i fie cald lui Dumnezeu aflat in toti acestia”

(Trei sferturi in cer  Adrian Paunescu)

8 comentarii

  1. Critic said,

    Mai 11, 2011 la 13:21

    Mergi mai des la mama ta acasa,asta daca esti departe de ea.Incearca sa i alini tristetea prin glasul tau ,chiar de simti tristete si tu,cauta sa nu i arati.Nu zic „minte o” ci bucur o… Frumos tare articolul.M ai facut sa ma gandesc la multe persoane triste ,singure…uitate de copii lor.
    O zi frumoasa cu ganduri bune.

    • yousef59 said,

      Mai 11, 2011 la 13:25

      Daca nu m-ar desparti de ea cei 4000 de km…(si asta de peste 20 de ani)ce usor ar fi!Multumesc!

  2. Mai 11, 2011 la 20:57

    Te pune pe ganduri ce ai scris…poate o chemi pe ea la tine, zic si eu, cu scuzele de rigoare.

  3. Critic said,

    Mai 12, 2011 la 15:54

    M am intors la articolul asta care mi a incalzit inima.Ma rog la Doamne Doamne al meu sa va puteti intalni linistiti,sa fiti fericiti si sa ii poti arata dorul tau fata de ea si toata iubirea ta pt mama.
    Frumos articol,frumos!

  4. yousef59 said,

    Mai 12, 2011 la 17:42

    Multumesc foarte mult!Sper sa nu traiesti departe de parinti ca e tare greu…

  5. Critic said,

    Mai 13, 2011 la 18:04

    Eu is muult mai departe de unul din parinti si te inteleg foarte bine.Tatal meu e ” sus” unde nici cu avionul nu ajung:).
    Dar simt ca la tine va fi bine si ti doresc asta:)

  6. yousef59 said,

    Mai 13, 2011 la 18:17

    Multumesc mult!(…si eu o mai am doar pe mama…)


Lasă un răspuns

