MANCARE DE POST


RETETA

-am pus la inmuiat boabele negre nemacinate de linte(cateva ore)

-am prajit un pumn de fidea asa cum se prajeste cafeaua

-am unit toate cu orezul bine spalat si le-am pus pe foc

-am adaugat condimente(vegeta,sare,piper)

-dupa ce a fost gata i-am pus deasupra ceapa deasemenea prajita

-am ornat cu rondele de castraveti

-putem servi cu salata ,cu muraturi,doar cu castraveti…etc

Il admir pe Jamie Oliver dar nu toata lumea are posibilitatile lui,asa ca noi de fapt ne „descurcam „in ale gatitului…

Lasă un răspuns

