DESTINUL SARACULUI…


Imaginile care urmeaza mi-au venit in minte dupa ce fiica mea adolescenta,a venit de la scoala si mi-a spus ca unele din fete si-au cumparat incaltari de primavara ,modele noi,scumpe si de firma…Chiar daca s-ar simti ranita in sufletul ei …bugetul nostru nu ne permite decat incadrarea in lucruri normale…si atunci mi-a venit in minte cati copii ca ea de pe lume vad lucruri pe care nu si le pot permite…de cand se naste, saracul,are un drum a lui de la care nu prea se abate;exista si exceptii…sau norocul…cine stie!

Dar cred ca e bine sa nu poftim ceea ce nu ni se cuvine,ceea ce e mult,ceea ce crezand ca ne aduce fericirea ne inseala…

2 comentarii

  1. eumiealmeu said,

    Aprilie 11, 2011 la 14:09

    când am fost în israel şi am văzut cum trăiesc beduinii – şi nu se mai plâng şi nici nu renunţă la viaţa asta pentru ceva mai bun… mi-am zis că oricum şi ca ei se poate trăi… dar ca mine…🙂


Lasă un răspuns

