CE „VRAJI” A MAI FACUT PRIMAVARA…


De regula vinerea intru in gradina sa vad ce se mai intampla…vinerea din cauza ca in aceasta zi linistea se poate preschimba in altceva..(pe aici prin zona noastra).Toti trandafirii sunt grei de frunze si la inaltimea de aproape 3 metri au facut singuri gard viu …(nu ma mai vad cu vecina)si-au facut  un nou „look”. Si butasii pe care i-am pus din toamna sunt deja mari,iar trandafirul meu alb care are varsta de 15 ani si tulpina lui este cat cea a lamaiului de langa el, e plin de flori albe…(camera blocata nu am putut sa o repar dar vine candva si randul ei) iata de ce iubesc eu primavara(de-ar tine o vesnicie cu cantecul vesel de pasarele )Am cules si primele plante din care facem ceaiul pentru dureri de stomac.Le-am pus la uscat …Se spune ca o planta ca sa aiba efect la o persoana trebuie sa fie culeasa din imediata apropiere,adica trebuie sa traiasca in acea zona unde si corpul celui care o va folosi este adaptat.Planta mea este deosebit de amara ,foarte aromata si nu se gaseste decat pe aici…sper sa isi faca datoria la nevoie.

Asa e, cand intru in gradina, uit de mine si pot sa stau intre trandafiri mai bine decat intre oameni…fiecare cu multimea  lu ide probleme ,fiecare cu dreptatea lui…cu pozitia lui vis-a-vis de ele…etc.

Lasă un răspuns

