ALTE GLUME…


***Pe timpul meu,fetele mai stiau sa si roseasca, isi mustra fiica un tata care considera ca aceasta da dovada de prea multa cochetarie.

-Deh,cine stie ce le spuneati!

––––––––

***Savantul distrat povesteste asistentului:

-Inchipuieti ca acum doua zile sotia mea a nascut doi gemeni,unul din ei este fata ,iar celalalt este baiat,desi…murmura el in continuare,desi…nu sunt sigur daca nu cumva e invers!

–––––––-

**Aici aveti portretul stra-stra-strabunicului meu…

-Extraordinar,nu pare cu mult mai in varsta ca tine!

––––––

**Pe o strada intunecoasa din Chicago un individ putin speriat il intreaba pe altul:

-Sinteti amabil,ati vazut prin apropiere vreun politist?

-Nu,imi pare rau…

-Atunci,mainile sus,dati-mi repede banii si bijuteriile.

––––––––

***Ea:-Iar ti-ai pierdut echilibrul la carciuma?

El:-Nu te supara ,draga!Ma duc inapoi sa-l caut.

–––––

***El si ea se opresc in fata unei vitrine.

Ea:Spune-mi,dragul meu,care rochie iti place cel mai mult?

El:Cea pe care o porti tu acum,draga mea.

sursa

Meridianele Risului

1986

Lasă un răspuns

