SA NE AMINTIM…


Vocea inconfundabila si rasul…mereu imi va aminti de VASILICA TASTAMAN;cat timp a fost plecata din tara,ma tot intrebam pe unde mai este si pe cine mai „veseleste”,ca i se simtea lipsa…cand a plecat dintre noi in 30 martie 2003 ,am simtit ceva ciudat si m-am gandit ca marii actori romani se tot imputineaza incet,incet…

Odihneasca-se in pace!

„…mi-ar placea sa mai traiesc inca o data tot ce am trait:tineretea,teatrul,succesele,sa mai fiu inca o data mamica,….

De toate astea mi-e foarte dor,si regret ca s-a terminat si nu mai am cum ajunge la ele.Pentru viitor eu nu mai am asa de mult timp.”……….

Chiar si cele spuse de ea candva,stiind ca era bolnava parca astepti de undeva sa auzi rasul ei sagalnic…

Frumos din partea Brailei ca au denumit o strada VASILICA TASTAMAN!….

Lasă un răspuns

