ANECDOTE INTRE ELEVI


-*Stii cum ma trezeste mama dimineata cand trebuie sa ma duc la scoala?Imi aduce o pisica in asternut.

-Dar de ce o pisica?

-Pentru ca ma culc intotdeauna cu catelul

-***Ia spune,Sandele,ai avut si tu pojar tot atat de grav ca si mine?Eu nu am voie sa ma duc la scoala patru saptamani…

-La mine a fost si mai rau,am facut pojar in vacanta.

-***Trebuiesa-i spun bunicii sa se duca la scoala,la adunarea cu parintii.

-De ce nu-i spui mamei?

-Fiindca bunica e aproape surda.

-***Florine,tie de ce nu iti semneaza taticu’ notele in carnet?

-Pentru ca doctorii i-au recomandat sa evite socurile…

-***De ce ai iesit din casa?

-M-a pus doamna invatatoare sa invat o poezie…pe dinafara.

-***Dupa cate stiu te duci rar intr-o biserica,cum se face ca toti colegii iti spun „Bisericosul?”

-Pentru ca de fiecare data cand ma asculta profesorul de matematica,imi spune ca sunt”tamaie”…

sursa

din vol.ANECDOTE(COLECTIA GLUMA)fara an

Lasă un răspuns

