NEINTELEGEREA…


Totul a inceput cu aranjatul cartilor:nu prea stau bine,sunt ingramadite ca-s multe si atunci am recurs la mutatul lor in alta parte.Fiica mea m-a intrebat daca pot sa renunt la cartea- Gone with de wind- de Margarett Mitchel- si sa puna in locul ei altceva..(ca si asa e prea veche).probabil ceva cu vampiri…si desigur situatia a scapat de sub control eu incercand sa ii explic despre carte si filmul- Pe aripile vantului-…ca am citit si am vazut filmul de n.ori,ca are zece premii Oscar si nu l-a detronat nici un alt film timp de 20 de ani,ca a avut cele mai mari incasari de-a lungul tuturor timpurilor,ca ramane nemuritor,are o  poveste extraordinara de dragoste,ca actorii sunt frumosi si si-au interpretat rolurile  perfect…si in sfarsit i-am mai spus ca probabil sunt oameni care si astazi mai citesc aceasta carte sau vizioneaza acest film…Raspunsul ei a fost…(unde dai si unde crapa)…astazi nimeni nu se mai uita decat la VAMPIRE DIARIES si desigur la GHOST…referindu-se la generatia ei care asculta muzica ciudata a si mai ciudatilor cantareti..(Lady Gaga etc )si se uita la filme cu vampiri)Pana la urma dupa multe explicatii care au deviat de la subiect, a inteles ca acea carte la care tin este una din cartile care a avut un mare succes.M-am simtit dintr-odata facand parte dintr-o” generatie apusa”fara forta necesara  de a ma putea lupta cu toate ideile adolescentilor…care pe „furis”mai asculta si cate „o manea”…Intamplarea m-a pus pe ganduri ,asa ca am pus o caseta cu EAGLES,si am „uitat-o”deschisa acolo, si, am observat ca a fost ascultata…

Discutia nu a fost incheiata;pregatesc agumente solide pentru proxima ocazie…

Sigur,fiecare cu gusturile lui

Lasă un răspuns

