PLACINTA DE POST


Pentru aceasta placinta,am facut mai intai un aluat ca pentru paine; din faina,drojdie,un pic de margarina vegetala,apa,sare…am facut un aluat elastic si l-am lasat sa dospeasca.

Umplutura am facut-o in felul urmator:

-am taiat marunt ceapa si am calit-o in ulei incins

-am adaugat ciupercile taiate in felii,sare,piper si o foaie de dafin

-le-am lasat sa se faca pana cand a scazut apa complet

-dupa ce s-a racit am amestecat cu marar si patrunjel,am mai pus sare cat a fost necesar

-am format placintele,le-am umplut si le-am pus la cuptor

-cand le-am scos ,asa fierbinti le-am uns cu ulei de masline

-au iesit chiar foarte bune

Lasă un răspuns

