PLACINTA CU SPANAC


Spanacul este o leguma pe care oamenii din aceasta zona o consuma foarte des,in toate anotimpurile,pentru ca ea se gaseste mereu proaspata (si destul de accesibila ca pret.)Pentru astazi am pregatit placinta cu spanac :

-am facut aluatul ca de paine ,moale (faina apa,sare,drojdie un pic de margarina vegetala)

-am curatat spanacul frunza de frunza

-am pus in oala ceapa la calit in ulei incins(uneori pun margarina vegetala)si spanacul taiat marunt ,un cub de maggi si o lingura de bulion sare si ce mai vrea fiecare pentru gust.

-am intins pe planseta bucati de aluat

-am umplut cu spanacul si am inchis la margine

-am pus la cuptor

-au crescut prea mult si au forma de cornuri aproape

-cand au fost gata,fierbinti,le-am uns cu ulei de masline si le-am acoperit

Au iesit foarte moi si gustoase…incercati!

Lasă un răspuns

