GOGOSI SIMPLE


De obicei eu cand fac gogosile,pun in coca oua si un pic de unt.Pentru ca sunt si persoane care postesc am facut gogosele le astfel:

-am pus drojdia cu un pic de zahar,1-2 linguri de faina si apa ,si am lasat-o sa se faca

-faina,apa ,drojdia ,un pic de margarina vegetala,sare, le-am framantat intr-un castron bine,bine si am lasat totul la crescut.

-am facut gogosi micute si le-am fiert in ceaunul cu mult ulei.

-se scot cu paleta cu gauri

-Acest fel de gogosi le consuma dimineata  copiii impreuna cu ceai cu lapte(in cana de ceai pun si lapte) si desigur si noi restul familiei…

2 comentarii

  1. Lorena said,

    August 30, 2012 la 18:52

    VAI CE BINE ARATAAAAAAAAA!


Lasă un răspuns

