DIN VORBELE LUI SALVADOR DALI


Iata ce cugeta pictorul spaniol Salvador Dali(1904-1989)considerat un artist excentric(si chiar paranoia)

*Daca vei juca rolul unui geniu,vei deveni unul.

*Orice lucru poate fi bine sau prost facut.Valabil si pentru pictura mea!

*Aflati ca cea mai uimitoare viziune a creierului dumneavoastra poate fi pictata cu talentulu artizanal al unui Leonardo,sau Vermeer.

*Invidia celorlalti pictori a fost oricand termometrul succesului meu.

*Exista intotdeauna doua feluri de pictori:cei care depasesc limita si cei care stiu cum sa se apropie de aceste granite cu respect si rabdare,fara sa le incalce insa.

*Pictori,decat sa fiti saraci,mai bine fiti bogati.Iar pentru asta trebuie sa imi urmati sfaturile.

*Din cea mai frageda pruncie,spiritul meu are vicioasa aplecare de a ma considera diferit de restul omenirii.Or,si lucrul asta e pe cale de a-mi reusi.

Lasă un răspuns

