MERIDIANELE RASULUI


**Avionul executa un viraj periculos la 10000m altitudine,cand deodata,pilotul incepe sa rada cu lacrimi.

Un pasager mai curios intreba:

-Spuneti-mi,ati observat ceva caraghios?

-Nu,dar ma gandeam ce figuri au sa faca cei de la ospiciu cand au sa observe ca am evadat!…

**Cum,John,tu joci pocher acasa,cu sotia?

-Da,am avut o idee grozava.Luna trecuta mi-am recapatat astfel aproape un sfert din salariu!

**Nu-mi dauseama ce face Bill cu banii,n-avea nici acum,nu a avut nici ieri,nici alaltaieri…

-De unde stii?Ti-a cerut un imprumut?

-Nu,eu i-am cerut lui.

**Intr-o librarie, langa un stand de carti stau de vorba doi prieteni:

-Tu stii cand se poate spune despre un scriitor ca a ajuns clasic?

-Sigur,cand oamenii care nu-i cunosc opera incep sa spuna ca l-au citit.

**Stii ca iarna e mai usor sa faci cura de slabire?

-De ce?

-Pentru ca zilele sunt mai scurte.

 

Lasă un răspuns

