PLACINTE CU BRANZA


Copiii se bucura mereu cand le fac placinte cu branza pentru ca le plac; si pe aici se gasesc ele tot felul de produse de patiserie,dar”poale-n brau”care isi au originea la vreo 4000de km de aici,ei,astea nu se gasesc!Le facem in casa,cu drag,cu dorul de acolo unde s-au facut prima oara… si uite ce bune au iesit…

-Am folosit pentru aluat

-1kg de faina

-4 oua

-50g dreojdie

-100g zahar

-1/2litru lapte

-100g unt

-1ou pentru uns

-Pentru umplutura 500g branza(sau mai mult daca aveti)

-3galbenusuri

-50g stafide

-1-2 linguri de faina

-sare si mirodenii dupa gust

Am pus intr-o castronica drojdia de bere cu putin lapte caldut,1lingurita de zahar si 2-3 linguri de faina,am amestecat si am lasat sa creasca.

Restul de faina am pus-o intr-un vas mai mare,am adaugat,ouale frecate cu putina sare,zaharul,untul(poate fi si margarina),am amestecat,am pus in acelasi timp si restul de lapte caldut cat a inghitit faina,zahar vanilat coaja de lamaie,drojdia plamadita.Am framantat foarte bine pana cand aluatul s-a desprins de pe maini si de pe vas.Am acoperit si am lasat la crescut.(la loc caldut)Cand a fost gata,am inbtins o foaie groasa de1/2cm(aproximativ)am taiat in patrate carora le-am unit colturile dupa ce am pus umplutura.Le-am uns cu ou si le-am pus in cuptor.

Lasă un răspuns

