MANCARE DE SPANAC…


IMPORTANT

Spanacul ne protejeaza impotriva bolilor cardiovasculare,ne face muschii sa lucreze eficient…

Asadar ,m-am gandit sa fac o mancare de spanac;copiiilor nu le place pireul  cu oua,si atunci m-am hotarat sa le fac spanac cu pui…ca totusi sa consume aceasta sursa de magneziu si fier…ca doar am crescut cu desenele cu Poppeye, si la vremea aceea mancam spanac crezand ca vom face muschi precum personajul…

*MANCAREA DE SPANAC

-Am prajit in ulei incins ceapa,am adaugat si putin usturoi dupa care am pus bucatile de pui;cand s-au facut  am pus  bulion de rosii si spanacul pe care l-am spalat frunza cu frunza si l-am tocat.( nu prea mic)Le-am lasat pe toate sa dea in fiert,am potrivit de sare,un pic de piper,am verificat de gust (.L-am dat la cuptor la foc mic)si i-am facut si o garnitura de orez separat..A iesit gustos si le-a placut la copii…asta este important.

 

Lasă un răspuns

