SNOAVE…


MINCINOSII

Trei mincinosi,pierde-vara,s-au intalnit intr-o crasma,si  fiecare a inceput sa se laude cu ce minuni a vazut pe unde a umblat.

*PRIMUL:

Eu am fost in Australia,si am vazut acolo o fabrica de oameni:din sus,in cos bagau mosi si babe,batrani neputinciosi,si jos din cos ieseau feciori si fete …

*AL DOILEA:

Asta-i nimic;eu,am fost in America,si acolo am vazut o fabrica de treierat,macinat si copt:pe sus bagi snopii de grau si jos scoti painea coapta…

*AL TREILEA:

Voi,n-ati vazut nimic,pe langa ce-am vazut eu in Africa,unde se coc cei mai dulci struguri;acolo,este o masinarie mare:pe sus bagi din gros struguri,iar pe din jos scoti oamenii beti!

CUCU:

Ale voastre sant nimic pe langa masina de alegere de la noi:

-aici,bagi in urna un candidat national-taranist si-ti iese un liberal…

-Din snoavele lui AMFILOCHIE CIOBOTA-1928

Lasă un răspuns

