BAME CU CARNE DE VITA


IMPORTANT

*BAMELE-sunt foarte importante in alimentatia noastra;sunt o bogata sursa de fibre,sunt sarace in proteine si hidrati de carbon.

*Contin vitaminele A,B,C,si substante precum potasiu,calciu,magneziu etc

*Consumul de bame previne riscul accidentelor vasculare.

*Intr-o dieta corespunzatoare poate preveni cancerul de colon.

RETETA-MANCARE DE BAME CU CARNE DE VITA

*Daca am bame proaspete le oparesc,insa fiind iarna am folosit bamele din punguta din frigider.

Ele au avut coditele taiate fara a li se atinge miezul.Le-am calit in ulei bine incins si le-am stropit cu un pic de sare de lamaie dizolvata in apa.In restul de ulei am pus ceapa taiata marunt si bucatile de carne de vita.Dupa ce aceasta a fost gata le-am aranjat pe toate in tava,le-am potrivit de gust cu sare si piper ,le-am turnat deasupra sosul tomat si le-am pus in cuptor.Inainte de a fi servite ,cine vrea poate presara deasupra marar tocat.Mancarea de bame,se serveste cu garnitura de orez.

Lasă un răspuns

