Rugaciune catre Fecioara Maria


  Rasai asupra mea, lumina lina,

Ca-n visul meu ceresc de-odinioara;

O,Maica Sfanta,Pururea Fecioara,

In noaptea gandurilor mele,vina.

Speranta mea,tu,n-o lasa sa moara

Desi al meu e un noian de vina;

Privirea ta de mila calda,plina,

Induratoare-asupra mea coboara.

Strain de toti,pierdut in suferinta

Adanca ,a nimicniciei mele,

Eu nu mai cred nimic si n-am tarie.

Da-mi tineretea mea,reda-mi credinta,

Si reapari din cerul tau de stele:

Ca sa te-ador de-acum pe veci ,Marie!

de MIHAI EMINESCU la 1879

Lasă un răspuns

