Macaroane…


MACAROANE CU CARNE TOCATA

Se fierb macaroanele in apa multa clocotita cu sare.Se scurg,se clatesc cu apa rece

Avem nevoie de:

-carne tocata (i-am pus si patrunjel la tocat)

-unt

-1-2 cepe

-50 de g de cascaval

-sare

-piper

-sos tomat

Am pus ceapa la calit ,dupa care am adaugat carnea

-am condimentat

-am pus un rand de macaroane,unul de carne(uneori pun si 1-2 oua)

-am pus deasupra sosul tomat ,am amestecat in tava,am nivelat si am presarat cascaval ras deasupra.

Am introdus tava in cuptor pana cand s-a rumenit(gratinat)frumos.Se pot servi si cu sos tomat deasupra.

Uneori,cand nu am carne  pun sunca taiata in patratele mici pe care o prajesc putin,alteori fiica mea le face singura fara carne si fara cascaval,doar in sos tomat.

Lasă un răspuns

